دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

آخرین پست سال نودو چهار

دلم میخواد تغییراتی در خودم ایجاد کنم

ولی‌واقعا نمیدونم چه تغییری؟!

کاملا بی حوصله بودم این چند وقت

میومدم اینجا بی حوصله نمیومدم بی حوصله

خوابمم که نصف شده

من نزدیک بهار به بچه خرس میگفتم برو من جات هستم یه بای بای هم میکردم باهاش

تنها کار لذت بخش درس خوندنمه

اصلا یه حسی بهم میده لامصب نیوتن همچین حسی موقع اکتشافاش نداشت


بگذریم ....پست میم جانم رو که دیدم

یادم اومد پارسال تو بلاگفا منم پرسیدم تصورتون از من چیه؟!

البته اون موقع ده تا مخاطب یکی در میون بیشتر نداشتم :-D 


حالا امسال هم فکر کنم باید تکرار کنم سوالمو

چون یکی دو تا فقط از دوستان بلاگفایی هستن که اوناهم 

در یک روز کاملا روز بنده رو مستفیض کردن و گفتن فکر کنم تو تو بلاگفا هم بودی نه؟!! :-\ 

میدونین کلا من شخصیت مهمی ام :-\ 


سُ هَو اَم آی؟!!

موتوشکرم. :-)

تو عروسیاتون جبران کنم ان شاءالله:-) 

برا من دو پرس و دو دوغو یه نوشابه  کنار بزارین من کم غذام بخدا چیزی نمیخورم

اصلا هیچی از گلووم پایین نمره:-(  


شیرین و دوست داشتنی....

چند وقته غمگین شدی اصن انرژی از بیان رفته :( 

مرسی گندمی جونم:-* :-* 
توکه دوستداشتنی تریی:-* 

درست میشه:-) 
دیگه دنیا س تو بازیاش....
خواهر خوبی بودید
امیدوارم خواهر کوچولو رو هم زیاد اذیت نکنید
و بذارید ایشون هم راحت زندگی کنند
تغییر و تحول هم خوبه
موفق باشید
(لبخند)
خداروشکر:-) 
نه دیگه جزء محالاته شرمنده :-D 

شماهم موفق و شاد باشید:-) 
ممنونم
خیلی گوگولی هستی (:
المی دوس 😍
عزیزم:)):-* 
پاتریک دوووس ♥
Tuesday 25 Esfand 94 , 14:36 شِمِلـ ــیا
دیوونه ی دوست داشتنی ^_^

خیلی کامل توضیح دادم:)
ووی:-* 
خیلی جامع و مفید بود :)))
مرسییی شملی جانم:-* 
Tuesday 25 Esfand 94 , 13:11 نیمچه مهندس ...
کاملا مشخصه که از اذیت کردن خواهرت لذت میبری:)) مثل خودمی!اصلا وظیفه خواهر بزرگا همینه!!
به نظرم رو تمیزی حساسی.چون سر همین با خواهرت بحثت شده بود تو یه پستی.
دیگه.....مسئولیت پذیری و شوخ و شاد و گاهی هم ضایع بازی هایی درمیاری که خیلی هم نمکینه:)
اوه اونکه از تفریحات سالم روزانه مه نباشه افسردگی حاد میگیرم:)))
بهله مام که مسئولیت پذیر باید انجام داد دیگع:)))
عه از کجا فهمیدی از بچگی یه حالتای وسواسی ای دارم که گاهی همه رو عاصی میکنم:)))
خخخ ممنونمممم:-* 
دلم برات تنگ شده بود:-) 
منم بی حوصله بودم و هستم کلا خدا کنه با سال 94 بی حوصلگیای منم بره
یه دختر شیطونی که خیلیم پرووعه خخخخخ
با عرض پوزش خودت گفتیا
ولی همش شیطنتشو زیر یه بی حوصلگی پنهون کرده
انشاءالله
والا تقصیر هوا هم هست آدم میره بیرون عوض اینکه فک کنه امروز چهارشنبه سوریه
فکر میکنه سیزده بدره دپ میشه :-\  :-D 

واه واه من کجام پرروعه :)))) خودم میدونستم پوزش چیه خو:)))
مرسی تمنا جانم:-* 
یو آر گود گرل فور اور :)
تو یه دختر شاد پر انرژی که کم پیدا میشه تو این دنیا :)
یو آر د بست :-D :-* 
(آیکون ذوق زدگی حاد) 
مرسیی نارین جانم:-* :-* 
Tuesday 25 Esfand 94 , 12:18 گمـــــــشده :)
شاااااااااااد..پرانرزی..دوست داشتنی..
از بودن باهات خسته نمی شم.:))
ووییی من فدای تو بشم خو:))):-* ♥♥♥

Tuesday 25 Esfand 94 , 12:03 محسن رحمانی
O_o
قیافه منه :-\ :-\ 
سلام
من که بخوام در موردت بگم، میگم یه دختر  پرشر و شور و مهربون و دوست داشتنی...
از مدل مامان گونه که بخوام اضافه کنم میگم مواظبش باش که زیاد خراب کاری می کنه :)))

+ اما یه پیشنهاد برای تغییر... بیشتر رو اتفاقات اطرافت عمیق شو! بیشتر فکرت رو عمق بده، شیطنت و بازیگوشی خوبه اما باید زکاوتو دقت رو کنارش اضافه کنی. ساده گی در رفتار و منش خوبه اما در تفکر نه!
امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم :-*
بح سلاااام:-) 
:))) چشم :)) ممنونم بهانه جون :-* 

+چشم:-)  البته حواسم هست که چه اتفاقاتی میخآاد بیوفته یا داره میوفته
اگر گاهی خودمو میزنم به بیخیالیو کاری رو انجام میدم برای جلوگیری از اون اتفاقه:-D 
دقیقا اصلا سادگی در تفکر خوب نیست آدم بیچاره میشه بخدا :-D 
فکر میکنم متوجه شدم منظورتونو :-) 
ممنونم:-* :-* 
قبل از دیدن هم یه دختر ریزه میزه ی شر و شیطون میومد تو ذهنم ازینا که همش در جهش و حرکته دودقه نمی تونه بشینه :))))

بعد ازون پست یارو راننده پراید گفتم اوه اوه بی اعصابشم خطرناکه :))))

:))))
پارسال اونطوری بودم
بعد دیدم اگه کاری هم نکنم میوفته گردنم هعی بخاطر کرم ریختنام
الان زیر پوستی عمل میکنم بچه آرومی شدم:-D 
عههه اون موقع که زیاد عصبانی نبودم که:))))
من عذر میخوام:-D 

:-* 
من از شمام تقلب دارم مثل میم :)))

از نظر ظاهری فقط می تونم توصیف کنم! :))باطنی هم به من ربطی نداره D:

:-\
قبل اینکه ببینی چی؟!:-D 
کلا من ول کن نیستم :))
من که یبار عروس شدم ،چجوری توی عروسی م جبران میکنی ؟ 😂
من حس خیلی خوبی بهت دارم ،مهربونی ،دوستت دارم :))
تو عروسی بچت جبران میکنم خو کاری نداره که:-D 
بچه نشد خواهری دختر خاله ای دختر عمه ای کسی جبران میکنم اصلا:-D 

خاک عالم شدم هوو شوورت ینی»___«:))
منم دوستت میدارم خانووومی :-* 

حالا جهان هم نه:دی

اما بیان رو دیگ هستی...ان شاءالله همیشه باشی:))

:-\  ایشش

ان شاءالله انشاءالله:)))
اقا اون گونی اسپند رو بیارین یکم بچرخونین

انشاءالله همتون سالموسلامت باشین :-) 
مخصوصا مخاطبای خودم:-D 
منبع. انرژی مثبت جهان
:))) 

علی بی غم
علی کیه؟! علی نداریم ؟!:)))
ممنانم واقعا :-D :-* 
Tuesday 25 Esfand 94 , 01:22 . خانم الف .
من واقعا تصور خاصی از ندارم :|
ندارم دیگه :/
سعی میکنم ازت تشکر کنم :-\ 
دارم سعی میکنم :-\ 
:-D 
مرسی باز از ذهنیت بد بهتره:-D 
تغییر چیز خوبیه.
دوست دارم هر زوز بهتر بشم. هر روز.
بله تغییر خیلی خوبه اونم در جهت درستش
Tuesday 25 Esfand 94 , 01:09 اَسی بولیده
تو یه دختر بسیار پر شور و هیجانی، اهل قیافه گرفتن و اطوار نیستی، خیلی راحت و صمیمی هستی، مهربونی و درسخون، خیلی تجملاتی نیستی و بیشتر ساده ای، این سادگی رو تو لباس پوشیدنتم میشه دید، کم دقتی، پر حرفی، خیلی خوش خنده ای، در کل دختر خیلی خوبی هستی :دی
البته یه کم هم خرابکاری! و خانواده دوست (منظور خانواده ی واقعیته خخخخخخخخ )
(آیکون ذوق مرگو آب قندو اینا)
دختر به این کم حرفی بی زبونی آآآآ نیگا اصن زبون ندارم که:-D 
:))) متوجهم متوجهم :-D 

مرسییی مرسییی :-) 
دختره ی شیطون بلا !;-) 
^______________^جیجرتو:-* 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan