دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

چسبونکی

++منبع انرژی مثبت جهان باش!

دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را.. 

 

این آهنگ را دوست میدارم

 

 

 

Monday 5 Bahman 94 , 01:01 صحبتِ جانانه
سلام
احتراما دعوتید به این پست

http://dar-masire-zan-boodan.blog.ir/1394/10/28
...<.<
منم کنکوری ام :)))
از نوع ارشدش :دی
عههه مبارکه
عه نه چیزه موفق باشی ینی:)))
منم :)
:)
تو الی ملی منی؟

تو اسی مسی منی؟:-D 
Sunday 27 Dey 94 , 21:36 ام اسی خوشبخت
سلام:)
ان شالله که هرگز دلی را پریشان نکنیم :)
ان شالله موفق باشید :)
Friday 25 Dey 94 , 23:07 دختری از دیار فرزانگان
موفق باشی! منم چون حجم درسام بالاست متاسفانه نمیتونم هر روز به وبلاگ های دوستان سر بزنم!
وای خدای من این ^_^

این عالیه.. چند وقت کلا درگیر این آهنگ بودم ! :)

+در جواب کامنتت
نه اینو نشنیدم ! :دی

شنیدم مردمو برق میگیره ما رو قبض برق :دی

+ جالبه ولی :)
Friday 18 Dey 94 , 16:44 جواد بزرگ
آهنگ جدیدشونم خیلی خوبه (Y)
اوهوم اون میره با هفته دیگه:دی
اصن بدون کنکوریا که نمیشه!  :)
کنکور است دیگررررر...
قبول میشیم تموم میشه میره... ؛)
ایشاااااالله:)
سلام
ایشالا موفق میشی...حتما بخوووون...
Tuesday 8 Dey 94 , 15:13 شاهتره 14
رمز موفقیت کنکوری ها یک چیز است فقط:
بوسیدن اینترنت
بوسیدنی که بعدش بگذاری کنار
:)
راستی گفتی پارکور ندیده ای 
گفتم پارکور ندیده کنکور ندی 
این فیلم را ببین
http://www.aparat.com/v/HlFP6
:)
پارکور ندیده کنکورو دادم رفته:))
خیلی ممنانم:)
همچنان درس خواندن ادامه دارد
باید الان درس بخونیم چون برا همه هرموقه چی وقت هست ولی برا درس خواندن وقت نیست بعدا پشیمون میشیم
هممون انشالله موفق باشیم♥
انشالله:)
شاد باشی عزیزم
یه جا خوندم نوشته بود :
خنده دار نیست تو 30 سالگی برای عروسکی که تو 5 سالگی پاره شده گریه کنی؟
همونقدر بعدا مسخره میشه وقتی ده سال دیگه یادت بیوفته برای کنکور چقد حرص خوردی
این نیز بگذرد
اره گلم
بیخیال
سعیتو بکن بقیش هرچه باداباد
Monday 30 Azar 94 , 02:32 آقای مربّع
یه کنکوری دیگه :))‌ ای بابا مگه درس ندارید؟
عههه مگه کنکوریه دیگه ای هم داریم؟:))
البته بنده دو ساله که کنکوریم:))یا شایدم سه سال!!!واسا فک کنم این سال سومه ینی دوبار کنکور دادم اره دیگه میشه سه سال!!!اووو چه زود گذشتاا!!
داریم داریم:دی
++ :)
:):*
به شدت با این پستت موافقم!!! خیلی اعصاب آدمو به هم میریزه این کامنتا!!!!
اوهوم
Monday 23 Azar 94 , 23:45 مهندس دیوانه
چندساعت دیگه آپ می‌کنم. بعدا بیا! 
:))
Sunday 15 Azar 94 , 22:57 ثمین سعیدی نیا
خوب بخونی:)
مرسی:-) 
منم پارسال تو همین حال و هوا بودم ....سخته اما لذت بخشه ...



پ.ن:الان دارم تو دانشگاه دولتی اولویت اولم رو می خونم (فقط خواستم بگم که می شه )
خواستن توانستن عسد:)))
راستش من عاشق درسخوندنو کنکور دادنم وگرنه همون سال اول میرفتم دانشگاه چون رشته های غیر پزشکیو قبول بودم دولتی:-) 
Monday 9 Azar 94 , 20:42 تحسین رفیعی
موفق باشی عزیز ...



راستی لامصب چقد بازدید داری !!!
خخخخخخخ ...



دوستان لطفا به وبلاگ منم بیاین ...
(صد ها لطیفه ی فوق العاده خنده دار جدید)




خیلی ممنان:-) 

نع بابا کمه ک بقیه رو ندیدین:-D 
ممنون که بهم سر زدی
بازم بیا البته وقتایی که آپم :)))))
میگفتی ناراحت نمیشی نمیگفتم ها من همچین آدم خوبیم : دی
قشنگ معلوم بود:)))
Saturday 7 Azar 94 , 21:02 دختری از دیار فرزانگان
آخ گفتی!!!!
متنفررررررررررم از اونایی که بدون خوندن پستام از این مدل کامنتا برام میذارن!!!
آ قربون دهنت:)))
:)))
من نیز هم>.<

ممنون که سر زدی

بازم بیا به وبلاگم

آپمممممم بدو بیاو

بشین بیاو

سریع بیاو اینا



خو من الان باید جای اینا جمله جایگزین بزارم؟
ای بابا
به مارسید ملت درس خون شدن

خخخخخ
بیخیال باوو
خوش باش بشین به درس پس فردا مشروط نشی بندازی گردن ما

شادزیو
:))))
وویی اصن دارم حماسه افرینی میکنم تو ازمونا:)))

این دوسال ک ننداختم امسالم ک قبول میشم اصندشم:|
کی گفته من مشروط شدم
ایشش:|
:)))
باشه:))))))))))))
بح بح همه مثل شما باشن دنیا دیگه مشکلی نداره:))))
موفق باشید.
سراپا اگر زرد و پژمرده ایم
ولی دل به پاییز نسپرده ایم
چو گلدان خالی لب پنجره
پر از خاطرات ترک خورده ایم
اگر داغ دل بود ما دیده ایم
اگر خون دل بود ما خورده ایم
اگر دل دلیل است آورده ایم
اگر داغ شرط است ما برده ایم
اگر دشنه دشمنان گردنیم
اگر خنجر دوستان گرده ایم!
گواهی بخواهید اینک گواه:
همین زخم هایی که نشمرده ایم...
دلی سربلند و سری سر به زیر
از این دست عمری به سر برده ایم



"گاهی یک نگاه تمام شب بیدارت نگاه می دارد"
منتظر نگاه تون هستم :)
سلام
سلام:-) 
Monday 2 Azar 94 , 21:23 اقای روانی
ممنون که سر زدی بدو بیا پیشم اپم :)))
هههههه
خوب بخونی المی
المی بلاک د آقای روانی:|

اخیشش داشتم کهیر می زدم رگباری همه رو گفت

خیلی ممنان:دی

ممنون که سر زدی

بازم بیا به وبلاگم

آپمممممم بدو بیاو

بشین بیاو

سریع بیاو اینا


هووو یره یه اجزه ای خو هم بگیری بد خو نیه
---
:))))))
جمله هایی که دوس داشتی کپی کردم برات کامنت کردم :)))

:))))
خیلی ممنونم واقعا>.<
Tuesday 26 Aban 94 , 01:43 زهرا فاطمی
سلام
الهی که درس هایتان را برای درس گرفتن بخوانید و ما را نیز درس بدهید..
دعاگویتان هستیم برای رشد و موفقیتتان..
پاینده باشید
سلام
خیلی ممنونم
موفق باشید:)
موفقیتت آرزوس المی جان:)
/
:)
یاعلی
مرسییییی عزیزم:)
ایشالا موفق باشی عزیزم
یه جوری تلاش کن که بعدا نگی کاااش یه ذره بیشتر....
من هنوز که هنوزه میگم کاش یه دونه غلط کمتر زده بودم!!!!! :)
ایشالا که هر چی از خدا میخوای بهت بده :)
Friday 10 Mehr 94 , 16:49 محمد محمدیان
ااااااااااااان شالله موفق باشی **

در کل برنامه ریزی خیلی خوبه ** و بهتره با برنامه ریزی پیش برید
ممنوون:-) 
پست ها چرا جای کامنت نداشت ؟! 
من فارسی خوب نتوانست حرف زد :))) 
اخه بنظرم بسته میبود بهتر بود اون 2 3 پست:))

من هم نیز هیلیی هِیلییی ضعف هست :))))
پشتکارت عالیه.. مستقیم برو که من پشتت هسدم:P
ای ولللللل بازم به دوستای جازی این دوستای حقیقی که هعی میزنن پس کلم میگن چرا موندی همون علوم آزمایشگاهیو اتاق عملو اونا میرفتی:|
Thursday 2 Mehr 94 , 19:50 مستر طلبه
موفق باشن :)
ممنان:)
Thursday 2 Mehr 94 , 01:54 از چی بگم
هه موفق باشی منم همینطور که موفق باشم
انشالله
Wednesday 1 Mehr 94 , 20:21 فیروزه ای
المی تو میتونییییییییییییییییی
اینههههههههه یسسسسسسس^_____^
Wednesday 1 Mehr 94 , 14:11 فاطیما کیان
پاییزت مبارک موفق باشی دختر :)
مبارک شماهمممم و پر از روزای خوبو بارونی:****

همین برکت منظورم بود:))
فمیدم:))))
اسم درس رو می بری من کهیر می زنم به هم برکت..
انشاءالله امسال نتیجه دلخواهت رو بگیری جیگر:)
مجبورممممم من مجبوووور>___<
Wednesday 1 Mehr 94 , 10:45 مهندس بهشت
یعنی عاشق این ارادتم تو میتونی
:)))
دعا کن پلیزز که بتونم دیگه گفتم امسال سال اخره که میمونم:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan