دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

صراحت کلامش تو حلق داعش:|

عصری رفتم پاناکوتا درست کردم

دستورش اونقد عجق وجق بود که همه چیزو از خودم عخشی میریختم توش

از اخرم یه شکلی شده بود به هر چیزی شبیه بود بجز دسر مورد نظر

رفتم گذاشتمش یخچال حاضر که شده اوردمش اهل خانه بخورن

همه تو همون لیوانا دو لپی داشتن میخوردن

طمع شوکولات تلخ گرفته بود که با خامهو شیر باشه

یه نیگا به بابا کردم یه ثانیه مهلت نمیداد

تا میزاشت تو دهنش قاشق بعدی تو دهنش بود

ذوق مرگ به بابا میگم:بابااااااااا خوشمزه شده^____^

یکم نیگام کرد کاملا خنثی

_ نههه

بعدم ظرف خالیه دسرو گذاشت رو میزو خیلی ریلکس زل زد به تلویزیون


مادر جانمان و گودزیلامون که خونه برامون نزاشتن بسکه درو دیوارو زمینو گاز گاز کردن

منم مثه بچه یتیما زل زده بودم به بابا بلکه شاید یه اشتباهی رخ داده باشه

یا اشتباه شنیده حداقل

ولی هیچ واکنشی نشون نداد:|:|:|



فردا برم چند تا بیمارستان زنگ بزنم ببینم

خونواده واقعیم کدوم بهشتی تشریف دارن که این همه سال منو ول کردن

نمیان دنبالم منو جمع کنن:|


حس میکنم توهم مث من یه حس ترد شدگی از خانواده بهت دست داده😂😂😂😂
دقیقااا:))))))
هه باحال بود
:))
Saturday 13 Tir 94 , 17:40 فیروزه ای
اخیییییییییییییییی
دلم کباب شد
اما دهنم اب افتاد
من شرمندم اون موقع شب بود بد موقع اومدی خوندیش:D
Friday 12 Tir 94 , 23:52 ته خطی ...
اخ اخ الهی قدرتو نمیدونن که بیا خوبی کن
میبینی تورو خوداااا:|
Thursday 11 Tir 94 , 18:27 مهندس بهشت
روز های لعنتی انتظار برای کنکور خیلی مزخرفه
انشاءالله که به زودی مشکلات حل می شه و اهل خونه شاد و به طبع اونها المی هم شاد و شنگول بشه:)
پنچر نبینیمت نازنین؟
عزیزی شوما:))
 این زندگی داره بازی درمیاره دیه
مشکلاتم که اونقد یهویی هوار شد سرمون هنوز تو شُکیم
همه که پنچر باشن مام پنچر میشیم دیه:)
خعلی وخته پنچرم:))چند ماهه:دی
Wednesday 10 Tir 94 , 23:01 آدم ارغوانی
تلویزیون زیاد نمیواچم :|
منم اگه بیکار باشم
فخط پایتخت:|
Wednesday 10 Tir 94 , 17:28 تنها همدم ماه
اخی چه بابای با نمکی :))))))))))))
:)))))
خخخ قابلی نداشت :)))
هان؟! D:
نمیدونم :/
مرسی ب این همه امید:)))
Wednesday 10 Tir 94 , 06:09 آدم ارغوانی
الان اینی که گفتی چی هست؟! :|
وااااا شوما همینجوری تیلیویزینتونم روشن باشه شبکهسه هم باشه(البته الان که رمضونه) اسن سامان گلریز دم به دیقه هعی میگه پاناکوتا پاناکوتا
یه چیزی مثه کارامله شکلو حالتش ولی توش قهوهو شیرو خامهو اینا داره
Wednesday 10 Tir 94 , 04:50 ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
البته دراز کوتاه بوده ولب من تا سن 20 سالگی فک میکردم دراکوتا یا دراکولاس :|
عهههه منم 1 ساله فهمیدم:))))
Wednesday 10 Tir 94 , 04:49 ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
پاناکوتا...بر وزن دراکوتا! 
زیزیگلو آسی پاسی دراکوتا!
اینم هس!!!(ایکون الی که داره میفکره)
اینم میتونه باشه
ولی خوردنی بود مگه دراکوتا؟؟؟:دی
والا از اسمش پیداس چیه دیگه :دییییی
نوچ نوچ نوچ یکم مثه من های کلاس باش :)))
Wednesday 10 Tir 94 , 01:52 ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
خخخ شک نکن سر راهس بودی...
مث من خخخخخ
ماشالله چه همه سر راهی داریم:))

Wednesday 10 Tir 94 , 01:51 مهندس بهشت
اوخی ناسی
دی
رفتنی بگو منم بیام دنبال خونوادم بگردم
ورمِ ناسی:دی

عهه توام سر راهی بودی؟؟ای ول حداقل افسردگی منو نمیگیره:دی
پاناکوتاااا؟؟؟!!!!(جناب خان)
مطمئن باش بابای واقعیته با این کار می خواد تلاشتو بیشتر کنی :) مگه سریال میخکُ ندیدی
:)))
میدیدم تیکه تیکه
خعلی جدی گفتاااا مطمعنی میخواسته تلاشو بیشتر کنم؟؟
Wednesday 10 Tir 94 , 01:21 گمـــــــشده :)
بابات فدایی داره..منم هرچی درست می کنم پدر جانمان می گه خوشمزه نیست..
خخخخخخ
:)))
پدر عزیز شوما که اخرشن اصن خعلی خوووبن:))))
Wednesday 10 Tir 94 , 01:12 مرضیه دانایی
به این میگن پوشیده سخن گفتن :)

هوم؟؟O_o
Wednesday 10 Tir 94 , 00:56 فاطیما کیان
ای جونم دختر من داغون هم باشم تورو بخونم شارژ میشم اصلا ^_^
فدادون:)))
:))))))
خوشمزه بوده که همشو خوردن دیگه
خوداکنه:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan