دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

عطار به کجا رفت؟؟

در نیشابور
تو ماشین عمه جان نشسته بودم
شیشه ها پایین یه سرو صدایی بووود
یهو شوهر عمه جان میگن نیگااا ..طار داره میره:/
منم ذوق مرگ خودمو شوت کردم بین دو صندلی
میگم : کووو؟عطار داره کجا میره؟؟؟
عمه>.> شوهر عمه <.<  مادربزرگ:|:|
یکم فکر کردم با یه قیافه متفکر به شوهر عمه
میگم: مگه عطارم میتونه بره؟؟؟چجوری داره میره؟!!!
عمه>.> شوهر عمه <.< مادربزرگ:/ >.<
 یکم فک کردم دیدم به جای نمیرسم
شونه بالا انداختم میگم: حالا کجا داشت میرفت؟؟!!
مادربزرگ یکی زد پسه کلم عمهو شوهر عمه هم که ترکیدن!!!!

و من با نگاهی به رو به رو در افق محو شدم:|:|

بعله
قطار بود
قطار داشت میرفت:|


Monday 26 Mordad 94 , 17:39 مهندس بهشت
یعنی ترکوندی با این افکارت
نشنیدم خو^__^
خخخخخخخخ
:دی
خب نقطه ی هیجان انگیز قطار چی بود حالا؟
شاید هواپیما بوده اصن 😃😂
هیچی قطار از وسط شهر رد میشد :دی
نع فطار بود دیدمش:))
Sunday 25 Mordad 94 , 23:17 آدم ارغوانی
منم همش داشتم فک میکردم "طار" چیه!!! :|
فکر کردم یه چیزیه که معنیشو بلد نیستم که دیگه این آخر پستت نجاتم داد :|
هان دیه منم نشنیدم از عطار هم میومدیم قاطی کردم:/
:-))))
روزتون مبارک
:))
ممنونم:)
روزت مبارک عزیززززم
روز شماهم مبااااارکککک:)
Sunday 25 Mordad 94 , 13:41 ماهان هاشمی

جهان را
بدون ناخن‌های لاک زده
بدون کفش‌های پاشنه بلند
بدون النگو
و بدون گل‌سَر تصور کن
خدا دختر را آفرید
دختر
جهان را برای خدا
زیبا کرد ...!

 

* روزتون مبارک! :)

Sunday 25 Mordad 94 , 13:41 ماهان هاشمی

حالا چرا شوهر عمه جان با دیدن قطار هیجان‌زده شده بودن؟! :))

هیچی از وسط خیابون رد میشد میخواستن بهم نشون بدن :))
من ذوق زده شده بودم:دی
سلام
روزت مبارک المی جان :))))))
سلووووم
روز شماهم مباااارکککککک:*:)))
سلام
خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنید و نظری بدین....
همچنین حاضر به تبادل لینک هم هستم...(شما من رو لینک کنین من هم شما رو لینک میکنم)
خخخخخخخ
:ئی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan