دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

فلفل نبین چه ریزه....

الله اکبر
فلفلا هم باهوش شدن

مامان رفته فلفل سیاه خریده
ینی من امتحان کردم ک میگم
میریزی تو غذا عاقا اگه دماغتم بگیری به سرعت نور خودتو برسونی به اونور خونه
بازم دنبالت میاد
میره تو دماغ مبارک
تا 6 تا عطسه ی ناجور نزنیو مغزت از تو دماغت نزنه بیرون دست از سرت برنمیداره

بسم الله
همین الان رگای مغزم تو چشامه:|
دوبار تو غذا فلفل ریختم شونصد بار یک نفس عطسه کردم>.<

خخخخخخخخ!!!!
شما آلرژی داری عزیزم... رو فلفل مردم ایراد نذار... :))
اصلا فرار از فلفل سیاه غیر ممکنه غیــــــــر ممکن !!!
اره والا>.<
Wednesday 11 Azar 94 , 22:18 فاطمه فرامرزی
ای خدا دختر تو چه بامزه ای:))))))
:)))قربان شوما:)))
Wednesday 11 Azar 94 , 22:16 کبوتر بانو
از کبوتر بانو به یک عدد المی
نامه ات ما را جان بود :")
عزیزی:):*
:-))
:-D
عی خدا :)))))
:))))
Tuesday 10 Azar 94 , 21:22 گمـــــــشده :)
وای المی ای خندیدم..خندیم...خندیدماااا..خخخخخخ
:))))
خنده ی شما شادی ماست:)))
چی گفتممم
منو ب اینجور حرفا نیومده
همون نیشمو باز کنمو ذوق مرگ شم بهتره:)))
Tuesday 10 Azar 94 , 16:46 دختری از دیار فرزانگان
وای من عااااااااااااااشق غذاهای تندم!!!!!
منمممم همشم درحال فلفل ریختن توغذاهام:-D 
Tuesday 10 Azar 94 , 15:21 جوجو کوچولو
فلفل عزیز :)
من از فلفل کمال تشکر را دارم که شما را به عطسه واداشت
:|||
خیلی ممنانم واقعن مغز تو کلم نمونده:||
:)))
خو فلفل نریز مگه مجبوری :)))
نمیشههه غذا بدون فلفل مثه کله پاچه ی بدون کلهو پاچه س!!!!!
اهممم چییز منظورم اینه ک غذا نمیشه برا ادم>___<
:-D :-D 
سلام رگای مغزش
:)))))))))))))))))))))))))))
سلام:-) 
عههه نکنه اشتباه گفتم!!! مغز رگ‌داره!!!نداره؟!!:)))))
من به فلفل حساسیت دارم..چشمام شدیدا خارش میگیره..
من حساسیت ک ندارم تازه عاشخشم هسدم ولی نمیدونم چرا این فلفلا اینجورین>__<
سلام -_-
سلام:-) 
خوب اگه انقد حساسیت داری دست نزنo_O
نع بابااا من همیشه فلفل میریزم اینا برا همه همینجوری میکنه مشکلش با من نیس فقط:))
:)))) فلفلهای انتقام گیرنده :|
:)))
بوخدا کاریشون نداشتم:))
Monday 9 Azar 94 , 22:36 حانیه رحمانی
پستتو خوندم عطسم گرفت :دی


یاعلی...
خخخخ عافیت باشه پس:))
علی یارت:-) :-D 
Monday 9 Azar 94 , 22:31 ماه بانو
:))
شاید حساسیت داری به فلفل؟
نععع اینا با والدین و الینا و مهمان ها هم همین کارو مسکنن
من که همییشه درحال فلفل خوردنم:))))
Monday 9 Azar 94 , 22:06 شملیــا ●○●
وای تیزیشوحس کردم :))
خیلی بده میره میچسبه ته حلقت یا دغات اصن یه وضعی:)))
: دی
:)))
خوبه عوضش راه های تنفسی ات باز می شه:))
عطر فلفل سیاه رو عاشقم من!
دیگه زیادی باز کرده الان دماغم مثه لوله جارو برقی هوا میکشه:)))
من نیز هم ولی اینا خیلی اذیت میکنن:)))
*توسط دخمل گودزیلاشون
دراکولای عزیزم:)))
سلام به مامان بابات حسودیم میشه ...

یعنی هر ثانیه یه استند اپ کمدی به صورت رایگان توسط براشون اجرامیشه...
عیلک سلام :-D 
از بس حسودی به همه چی حشودی میکنی:|||||
خخخخخ:))
خخخخخ. فلفلِ شیطون :))
آی آی آی آی:)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan