دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

مولانا

دورهمی تموم شده بود


گودزیلامون میگه المی اگه گفتی این آهنگی که مدیری میخونه از کیه

یکم فکر کردم یادم اومد یکی از این شاعرای قدیمی بود

+فکر کنم مولاناعه

_  :-\ 


مدیری همون موقع داشت عربده میکشید حافظاااا:-\ 


خدا هم میخواد من سوژه شم اصن :-\ 

Wednesday 30 Tir 95 , 20:55 زیـ^ـــ^گما !!
منم داشتم فکر میکردم که از مولاناعه:))))))))))))))))
:)))
خداروشکر خیلی شبیهمی:))
Saturday 26 Tir 95 , 20:09 fatemeh hajihoseini
سعدیاااااااااااااا (:
:D
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اینقدر به این بچه ها گودزیلا نگید! همین حرف ها جریان اعتقادیشون رو می ساده.. از القاب زیبا استفاده کنید،
چرا که اینجور نباشه!
لطفا قبل از انجام هر عملی فکر کنید که اینکه صرفا چون دیگران می کن..

نیگا اخوی اولا نصیحتتون کاملا بدموقع و بدجا بود اگر پست دوتا بالاتر را میخواندید
دوما وب خودمه هر لقبی خواستم رو اعضای پستم میذارم اصلا هم به دهه ی سنی شون ربطی نداره
سوما به خودم مربوطه
چهارما من بگم گودزیلا طرف دندون دراکولا درنمیاره همه مونو تیکه پاره کنه
پنجما من به بچه نگفتم گودزیلا خرس گنده ای هستن برای خودشون 
ششما بنده به یک سنی رسسدم که درست رو از غلط بتونم تشخیص بدم

شما برو خودتو اصلاح کن که حرف زدنت سرو ته نداره "لطفا قبل از انجام هر عملی فکر کنید که اینکه!!!!!!صرفا چون!!!!!!!دیگران میکن!!!!!!!!""" ماذا فازا؟؟؟؟
هرچقدر متنات رو میخونم یاد خودم میافتم :))
لحظه ای نیس که سوتی داغون ندم :))))))


ماشاالله اطرافیان هم توی هرچیزی الزایمر داشته باشن سوتی ها قشنگ یادشونه :))
:)))
ععععههه داشتم ناامید میشدم:-D 

آره والا همه چی یادشون میره همین سوتیای ما یادشون نمیره:-\ 
راستی با من تبادل لینک میکنی؟ :)
لینکت کردم که!!! نکردم؟!!! واسا ببینم!
همین سوالو پدرم از من پرسید فقط من شانس آوردم وسط حرفام به حافظا رسید منم گفتم از حافظه دیگه خخخخ
:)))
نه خواهر جان به ما آخرش رسید:-\ 
:))))))
وااااای از دست تو
^______^ جیجرتو:-D :-* 
خخخخ:-D 
:-D 
Monday 3 Khordad 95 , 01:23 اَسی بولیده
تو خیییییلی باحالی المی :))))))))))
قربون شوما:-D :))
عیدت مبارککک
عید توام مبارککککک نگین جانمممم:-) 
Sunday 2 Khordad 95 , 12:52 گمـــــــشده :)
خخخخخخخخخخ
^___^:-* 
Sunday 2 Khordad 95 , 11:54 مستر نیمــا
:))))
:-D 
Sunday 2 Khordad 95 , 05:46 احسان خواجه مرادی
شایدم از سعدی باشه!
ممکنه مال فردوسی باشه اصن!!!
Sunday 2 Khordad 95 , 00:01 بیمار ماردار
:| خدا سوژه شوندگان را مورد عنایت قرار دهاد
هعیییی 
اصن میدونی چیه المی
من به یقین رسیدم ناف تو رو از بیخ با سوتی بریدن
که خب هیچ اشکالیم نداره
بسی خوب و عالی هم هست
عالم و ادمو شاد میشن کلی ثوابم جمع میکنی :)
:)))
ای بابا خواهر جان ما اگر با این چیزا ثواب میکردیم که وضعمون این نبود
سلام :)
عیدتون مبارک :)
میشه بیاین به این پست تا برای آقامون ، کادو بگیریم ؟ که دست خالی نریم جشن تولدشون ؟ :(
http://violetgirl.blog.ir/page/sooner
Saturday 1 Khordad 95 , 18:17 fatemeh hajihoseini
|:
گودزیلا دارین شما هم ((:
من گودزیلائم ((:
خخخخخ
اسمش شده دیگه:))
:|
ها؟؟؟!!«_«:-D 
مممم
کککک
شما وقت کردی دستت باز بود یکم سوتی بده
تا گینس راهی نمونده عزیزم
تو میتونی
:))
میدونم میدونم دیگه افتخار جامعه ام من
خخخخخخخخ:-)
از تیتراژ پایانی اش واقعا خوشم میاد
منم خوشم میومد:-\  
مولانا :)
بله دیگه:-D 
خوبی نارین جانم؟؟!:-) 
Saturday 1 Khordad 95 , 10:55 بهار پاتریکیان D:
😂😂😂😂
تو فوق العاده ای 😂😂😂
همه همینو میگن:))))
خخخخخخخ
خخخ
Saturday 1 Khordad 95 , 08:13 ساتیا سخی پور
خخخخخخ جالب بود
:-) 
Saturday 1 Khordad 95 , 02:27 آناهــیــ ـــتا
عاالی :))))))

من نمیبینم دور همی رو. امشب یه تیکه اونجا ک عارف اومده بود رو گذری دیدم. نمیدونم از عمد داره شبیه دواین جانسون میشه یا از غیر عمد :دی
:)))

کاملااااا از غبچیر عمدههه کاملاااا:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan