دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

سن مهمه؟

یکی از بدیای پشت کنکور موندن اینه که وقتی میری دانشگاه و برای اولین بار از یکی واقعا خوشت میاد

بعد شش ماه میفهمی ازت کوچیکتره:))

شکست عاطفی بدی بود:))


خیلی ضد حاله هااا... 
به هر حال مام دانشجو بودیم میفهمیم ؛)
خیلیییی-_-
نابود شدم اصلا:)))

این کوچیکتر باشه یا بزرگتر کلیشه های بدی هستن که تو ذهنمون ساختیمش
از نظر من مهمه بخصوص تا قبل از سی سالگی هر دو طرف
مهم اینه سطح درکو فهمشون چقدره
من خواستگاری داشتم ده سال بزرگتر از خودم ولی جوری بود ک اگه سنشو نمیگفت از رفتارش حس میکردی پونزده سالشم نشده اینقد سطح درکش پایین بود
فقط این که کامنتی که المی بهش لبخند زده کامنت اصلیم ... چون خط اولش رو اصلاح کردم ... 

این جمله که سن اصلا مهم نیست غلط ... توی کامنت دوم نوشتم حالا خیلیم مهم نیست :) 
فهمیدم:):*
علت این که نظرم دو بار اومده به خاطر نت ضعیفم بوده (اسراء)
در پاسخ دوست ناشناس و خود المی هم بگم که من قید کردم اگر باقی موارد اوکی باشه ...  که منظورم همین موارد بود ظاهر چیزی هست که مامیبینیم برای همین گفتم که ظاهر فرد اولین چیزیه که توی این ازدواجا به چشم میزنه و این که معمولا خانم ها زود تر شکسته میشن تا اقایون به خاطر بارداری و ... 
اما اون دوست ناشناس عزیز که گفتن همه این ازدواج ها خوب نیستند بنظرم خوب بود میگفتند از بین این ازدواجا یک سری هاشون سر انجام خوبی ندارند ! نه این که همشون از دم بد هستند. گفتم من خیلیارو میشناسم که همسرانشون بزرگ ترند و سالهاست از ازدواجاشون میگذره ...
حالا این که عمیقاً راضی هستند یا نه رو نمیدونم چون توی زندگیشاشون نیستم اما چیزی که میبینم اوضاع خوبه :)
بعد اگر نظر خود خودمو بخوام بگم . من تمایلی به ازدواج با شخص کوچک تر از خودمو ندارم چون یک ویژگی دارم اینه که اگر پسر یک روز از من کوچک تر هم باشه من حس مادری بهش دارم :||| دست خودم نیست :)))
اره منم دو سه نفریو میشناسم دو سه سال بررگترن و زندگی خوبی دارن:)

+منم اینجوری بودم بق بقو ولی این نمیدونم چرا از سرم نیوفتاده بازم:)))
Friday 6 Ordibehesht 98 , 01:18 یه بنده خدا
فک کنم دیگه دُز تلخی کامنت قبلیم خیلی بالا بود 
خخ
:))
Friday 6 Ordibehesht 98 , 01:16 یه بنده خدا
به قول یکی زندگی یه فیلم سینمایی پر از بدبختی هاست که بینش خوشی ها نقش پیام بازرگانی رو دارن :(
:(
 خوشیارو خودمون باید بسازیم:)
سلام المی عزیز، دوستِ خوبِ قدیمی!
اجازه بده درجواب آن دوستی که میگه سن مهم نیست عرض کنم که من از همسرم چهار سال کوچکترم و همه بر این باورند که ما چقدر به هم میآییم و چه شاد و چه شیرین زندگی میکنیم.
نه اینکه نباشیم. ولی از اونجایی که در چنین ازدواج هایی خانواده ها 100 درصدشون ناراضی هستند و آقا و خانم خودشونو به در و دیوار میزنن که باید با هم وصلت کنن و بی هم میمیرند و اگه یکیشیون نباشه اون یکی به فنا میره، و از اونجایی ه خانواده ها به زووووووووووووووووووووووووووووووور قبول میکنن همچین وصلتیو، اگر هم مشکلی در این مورد که مربوط به سن و ساله پیش بیاد، جرأت نمیکنن، بیان کنن. و هر بار هر بزرگتری میپرسه، پشیمون شدین؟ میگن: نه.
خودشونم میدونن گند زدن اما به رو خودشون نمیارن.
همه میدونیم که آقایون خیلی خیلی خیلی دیر تر از خانمها به بلوغ فکری میرسن. مگر در مواقعی استثنایی که کاری باهاش نداریم.
فکر کن یه پسرِ 25 ساله با یه خانم سی ساله یا یه آقای سی ساله با یه خانم سی و پنج ساله، لااقل از نظر فکری ده سال و از نظر چیزهای بوق دار هم همین حدود فاصله دارن. درست وقتی که خانمه فکر میکنه دیگه وقتشه بچه داشته باشن، دیگه داره پا تو سن میذاره ، دیگه داره از مرز فلان سال میگذره، آقاهه به فکر چلچلیشه.
یا مثلا وقتی آقاهه انتظار تمکین شبانه از همسرش داره، میبینیه که همسرش.....
در کل این همه وراجی کردم که بگم اصلا هم خوب نیست. تو کتابا و تلویزیون و هر رسانه ی دیگه ای شنیدی که خوبه و مهم نیست، باور نکن. اونا پول میگیرن که اونطور بنویسن و یا نطق کنن. من خودم یکی از آدمهای گرفتارم. و بیش از ده نفر دیگه میشناسم که مثل منو همسر، به همچین عاشقانه ی نامتعارفی، گرفتار شدن
 سلام:)
آره خودمم خیلی دوست ندارم از خودم کوچیکترو ولی این دیگه اصلا دست خودمم نبود یهویی بود حسی که بهش پیدا کردم:))
سخته میدونم:( 
Thursday 5 Ordibehesht 98 , 13:50 نیمچه مهندس ...
باید ببینی فکرتون به هم شبیهه یا نه.همین قدر که تو میان سال نباشی و اون نوجوون خوبه.
اره واقعا تفکرات و رفتار و اخلاق خیلی مهمه
من هیچوقت چشمم دنبال قیافه نبوده طرف معمولی باشه ولی اخلاقش خوب باشه خیلی بهتره تا برعکسش
البته که این قیافشم خوبهو بامزه س:))
بق بقو حالا یه بارم میگفتی کافی بود:/
:)))تاکیدش زیاد بود
سن اصلا هم مهم نیست :|
من خیلیا رو میشناسم که خانوماشون بزرگ ترند، خیلیم بهم میان ... فقط باید ببینی به لحاظ چهره ای خیلی تفاوت نکنید البته اگر باقی موارد اوکی باشه
مهم اینه برای اونم مهم نباشه منکه دلم رفته:))
فقط میدونی حرف ناشناسم درسته اینکه طرف به بلوغ عقلی لازم رسیده باشه خیلی مهمه
سن خیلی هم مهم نیست :|
من خیلیا رو میشناسم که خانوماشون بزرگ ترند، خیلیم بهم میان ... فقط باید ببینی به لحاظ چهره ای خیلی تفاوت نکنید البته اگر باقی موارد اوکی باشه
:))
هووووووووووف ☹️
:( شانسو میبینی؟:(
Thursday 5 Ordibehesht 98 , 00:04 محسن رحمانی
:دی


المی عاشق شده است :دی
:))عاشق که نه ولی حس میکنم داشت ازش خوشم میومد:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan