دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

حافظه ی قشنگم

تو هشت ساعت امتحان فارما نخوندین عاشقی یادتون بره:(((


+خدایا غلط کردم-_-

++هوام اونقد مامانیه که همش چرت میزنم

Wednesday 1 Khordad 98 , 13:37 یه بنده خدا
ایشالله
:)
Sunday 29 Ordibehesht 98 , 12:21 نیمچه مهندس ...
خیلی فعالی:|
چجوری الان دو تا رشته رو مدیریت میکنی؟:/
:))
وسط ترم از بقیه مجبورم بیشتر بخونم که اخر ترم بتونم نمره ی خوبی بگیرم
خداروشکر ترم پیش خوب پیش رفت باید ببینیم این ترم چی میشه:))
Sunday 29 Ordibehesht 98 , 09:03 یه بنده خدا
یا خدا😱😱😱😱😱😱😱😱😱
:)))دعا کنین پاس شم:))
Saturday 28 Ordibehesht 98 , 18:48 نیمچه مهندس ...
المی مه تو روان شناسی هم فارما دارین؟
من فکر می کردم فقط بچه های پزشکی و پیراپزشکی دارنش.
روانشناسیم پیام نوره دوباره کنارش کنکور دادم بهداشت عمومی قبول شدم دوتارو میخونم:))
خخخخخخخ
بدبختی:))
چی چی هست این امتحانه حالا؟


فارماکولوژی داروشناسیه
شنیدم خیلی سخته امتحانش. 
:((خیلی سخته خیلیی:(((
فک کن ک برای هر مورد یا بیماری ای تو شش تا دارو باید یاد بگیری با تاثیرات و تفاوتاشون:/ همه رو قاطی کرده بودم:)) 
هاع؟o_O
چیزی نیس رد شد:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan