دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

به نام خدا

بسم الله الرحمان الرحیم

با نام خدا آغاز میکنیم

وب نویسی در محیطی متفاوت

.

.

.

هر چند بلاگفا رو دوست داشتم

ولی با این خرابیش

واحتمال از بین رفتن وب های چند سالمون

دلمو زد

امیدوارم اینجا به دلم بشینه:|

.

.

اینجا هم کهه

خاطراتمو مینویسم

.

.

شـــاد باشیـــد:)

 

 


دریافت

 

عالیه وبلاگتون
خدا قووووت
از وبلاگ منم دیدن کنید عشقیا
الفداااا
http://iranmodern.blog.ir/
ما را چه از آنکه ناکسی بد گوید
 وان عیب که در ماست یکی صد گوید 
ما آینه ایم ؛ هر که در ما نگرد 
هر نیک و بدی که گوید از خود گوید 


+فک کنم از طریق آی پی بتونی بلاکشون کنی

+عه میشه؟؟؟چجوری؟

Sunday 27 Dey 94 , 15:07 (ک) (شباهنگ)
سلام ..
وبلاگت خیلی قشنگ و مطالب خوبی داره..
از این ببعد میام سر میزم..
اگر به شعر و غزل علاقمندی..
از حضورت خوشحال میشم..با لینک و دنبال موافقم
Saturday 19 Dey 94 , 19:13 ستاره روشن
وب جالبی دارید...
سلام :)
ای کاش دانلود رو هم میزاشتید....قشنگ بود :)
سلام
چشم میزارم:)
موفق باشید، خصوصا در کنکور ...!
خیلی ممنونم شماهم همینطور:-D 
Friday 26 Tir 94 , 02:33 نـیلو بانـو :)
سلام

عزیزم حنا و سرکه برای ریزش مو عالین 

امتحانش ضرر نداره نگران نباش من خودم هر دوتاش رو امتحان کردم و نتیجه دیدم :)


اوهوم یه امتحانی میکنم ببینم چطو میشه:دی
Thursday 28 Khordad 94 , 12:02 ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
وب زیبایی داری ب وب من هم سر بزن
در ضمن بلاگ خیلی بهتر از بلاگفا هستش
نع خیلی ولی از پرشین بلاگو اینا باز بهتره

Thursday 28 Khordad 94 , 11:50 بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
خاطراتتان مستدام
بسیور ممنان
دسته گل محمدی
به بلاگ خوش اومدی 😁😁😁
:)))))))
بعله بعله خعلی خعلیی خوش آمدم
منور کردم بلاگو با آمدنم^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan