دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

آقوی همساده

عید دیدنیِ یکی از بستگان رفته بودیم

 

 

مرد خانواده داشت خاطرات روزهای بعد نامزدیش رو تعریف میکرد

میگفت بعد نامزدیمون یه شب تو راه برگشت به خونه با زنمو مادرزنم 

گفتم اتمام حجت کنم

تو راه از خوش شانسی!!!زیادش حرف زدهو کارایی که کرده

نزدیک خونه برگشته گفته بیینین شانس من جوریه که اگر بخوام از این کوچه رد بشم

ممکنه تیر چراغ برق کنار کوچه بیاد وسط کوچه جلو ماشینم

اونام گفتن نه بابا فکر میکنی 

حرقو تموم کردن رفتن تو خونه وسایلارو برداشتن

از خونه خارج شدن

دیدن تیر چراغ برقو ماموران زحمت کش شهرداری دارن وسط کوچه نصب میکنن:-\ 

جلو ماشینه همین آقا:-\ 

 

 

دارم کم کم به این نتیجه میرسم شانس منم تو همین مایه هاست:-\

خخخ 
ولی فکر کنم شانس من خوبه مشکلی نداره
درواقع من مشکلی باهاش ندارم :))))
شانس به معیار ذهنی است
آره به تلقین هم ربط داره ولی واقعا بعضیا شانس ندارن خدایی:))
Sunday 15 Farvardin 95 , 20:45 یا مهدی ادرکنی

تو خود را لحظه به لحظه خلق می کنی، تو به صورت جوهری ثابت به دنیا نیامده ای، بلکه به صورت قوه ای نامحدود متولد شده ای.

تو دانه به دنیا آمده ای، نه درخت

تو باز به دنیا آمده ای، نه بسته

این گشودگی محشر است.

تو مجبوری هر لحظه انتخاب کنی که می خواهی چه کسی باشی.

تصمیــــــم تو ســـرنــــوشــت توست. اشو

وبلاگ ما seyou.blog.ir

فروشگاه اسلامیhttp://luna.eslamshop.ir/

 فروشگاه فایل درسی http://luna.sidonline.ir/

فروشگاه لوازمhttp://luna.eshopfa.net/

این پست رو باید می دادم خواهرم بخونه!!! :))) 
آقا خواهر من هر کاری می خواد بکنه یه چیز پیش میاد در همین حد عجیب و مانعش میشه:))
:))
بعضیا ذاتا همینجورین:دیشانس ندارن طفلیا:دی
مثل من:/
Saturday 14 Farvardin 95 , 01:24 اَسی بولیده
شیشم شدی آفریییین :) !!!!
مرسیی:)
Saturday 14 Farvardin 95 , 01:19 اَسی بولیده
عجبا :)))))))))
:D
Thursday 12 Farvardin 95 , 11:43 محسن رحمانی
تبریک جز برترتین وبلاگهای سال 94 شدید.
ممنون:-) 
:)))
:-D 
دلم برات تنگ شده بود کجایی!!؟
لایک
:-) 
Wednesday 11 Farvardin 95 , 21:15 لبخنــــツ ـــد
قبول نیست حتما شنیده بوده قراره این اتفاق بیفته :-) 
:)))
ذهنت چقدر فعاله  اصن به این فکر نکده بودم:-D 

سلام

قرار گرفتن وبلاگ " دغدغه های خانوم مشوش" در میان 100 بلاگ برتر بیان در سال 94 را تبریک میگم :))

ممنآنم خانوم:)))
:)))))))))))))))
:)))
چطوری نگینی؟!:-* 
:/ جون من ؟!
آره:))

نبینم دیگه وبتو ببندیاااااا
میام براتاااا:-) :-D 
(:
:-) 
مبارکت باشه قرار گرفتن توی صفحه اول وب های برتر 94 :)
مرسییی مظرابیییی:-) :-* 
ولی برترین وبلاگهای 94 اینو نشون نمیده ها :دی
تبریک میگم ^_^
خخ مرسییی:-) 
:-D
:-D 
:))
عجب!
بله:-D 
خوبه که باورش کرده!
بعضیا که همرو یه اتفاق میدونند.
آره
کلا آدم واقع بینیِ
واقعا؟! :)))))
بنده خدا چقدر بدشانس بوده...
خیلی بابا :-D 
طفلک خیلی هم سختی کشیده
واقعا؟! :)))))
بنده خدا چقدر بدشانس بوده...
چه اتفاقی
بله دیگه...
وای! :|
»_«
خخخخخخخ
خدا خفت نکنه دختر
:))
دیگه کاری بود که از دستم بر میومد:-D 
پوووووووووووووووووووف :)))))))

:)))
Tuesday 10 Farvardin 95 , 23:53 محسن رحمانی
شوخی میکنی؟!
نه

سه تا شاهد تایید کردن

البته قضیه داشته اون جابجایی
یکی شکایت کرده که جلو خونم نمیتونم ماشینمو بزارمو ماشینا موقع رد شدن گیر میکننو اینا 
مامورا هم اومدن برداشتن گذاشتن اونورتر
منم خانوم همسایه هستم ،لهه له :'(
:-( 
ای بابا شانس هیچی...
اگه واقعی باشه خیلی جالب بود 


http://khabis.ir
واقعی بود

خوش آمدین:-) 
Tuesday 10 Farvardin 95 , 23:40 فاطیما کیان
چه شانسی داشته طرف !
خیلییی اصن منو ببین خیلیییی:-D 
عجب اتفاقی!!!
بله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan