دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

اگین2

بعنوان مددکار با مدرک روانشناسیم تو موسسه مثبت دارم کار میکنم که زیرنظر بهزیستیه

ازونور با مدرک بهداشت عمومیم دارم تو بیمارستان به عنوان شنوایی سنج نوزادان کار میکنم که اونم زیرنظر بهزیستیه 

شنوایی رو که بازرسیش رو گذروندم خداروشکر اوکی بود

ولی مددکاری واااای از مددکاری

از هیچکس اداره مصاحبه نگرفته

اصلا تو کل استان شاید 500 تا مددکار باشه که فقط با مدارک تحصیلیشوت که مرتبط بوده اوکی دادن
حالا من یکی رو گفتن بیاد باید ازش مصاحبه بگیریم😐
خود موسسه مونده که چیکار کنه
میگه 5 ساله داریم کار میکنیم اولین باره همچین چیزی میشنویم

هیچوقت هیچ مددکاری مصاحبه نمیشه

چون مراکز مثبت غیردولتی‌ان اصلا به اداره ربطی نداره فقط با صاحب امتیاز مرکز باید درارتباط باشن😐

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan