دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

اگین4

تازه از سرکار رسیدم

مغزم داره میترکه

همیشه تو یک باغ دیگه بودم با هیچکس کاری نداشتم

ولی نمیدونم چرا همیشه اینجوری میشه که میان بهم میگن طرف از رو حسودیش اومده این حرفو زده یا اینکارو کرده که زیرآبتو بزنه

از دوستامم زیاد خوردم سر این قضیه

از همکار که انتظاری نیست واقعا

ولی خسته میشم از اینکه همیشه یکی دوتا هستن که سیخ میزنن آسایش نمیذارن برای آدم

+چی به آدما میرسه؟
من بیکار بشم یا مثلا منو بخوای پایین بکشی چی به تو میرسه
عوض گشادبازی توام تلاش کن خب
نشسته سرجاش هیچکار نمیکنه فقط همه رو به جون هم میندازه که میخواد همه عین خودش یا از خودش پایینتر باشن

++مشکلم اینه همکاری که داره زیرآبمو میزنه که منو بکشه پایین دختر رئیس اداره بهزیستیه 

Tuesday 3 Mordad 02 , 09:05 محسن رحمانی

تنها راه اینه که یا برین یه مرکز دیگه یا کارتون رو از ایشون جدا کنید.

دیگه باید یاد بگیرم چطور رفتار کنم با آدمای زرنگ و زیرآب زن
تو جامعه ریخته
هرجا برم همینه
Monday 2 Mordad 02 , 19:54 محسن رحمانی

الان پستهای قبلی رو خوندم متوجه شدم که کارتون چیه .

 

:) 
Monday 2 Mordad 02 , 19:49 محسن رحمانی

سلام خوبین؟ خیلی خوش آمدین .

مگه کارتون چیه؟یادمه رستوران داشتین مکه دیگه رستوران نمیرین؟

سلام ممنونم شما خوبین؟
آره رستوران رو که داریم ولی اجاره دادیمش
منم سعی میکنم مرتبط با رشته‌ای که خوندم کار کنم تجربه‌ام بیشتر شه:) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan