دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

ایندیا

ظهر فیلم هندی داشت
طرفو با تبر زدن شقه شقه کردن بعد یه مشت رهگذر دانشجو دو تا آمپولو تفو چسب بهش زدن
چهار سال بعدش شده بود هم هیکل تام کروز
میزد فرتو فرت آدم میکشتو فتوا صادر میکرد

بعد تو بازی ایران _ هند پریروز بازکنای ایران از کنار هندیا رد میشدن مصدوم میدادن
تو یه نیمه چهار تاشون چلاقِ ناقص شدن 2 تام چلاق عام
که مجبور شدن تعویضشون کنن با آمبولانس اومدن جمعشون کردن:/


من جاشون بودم فیلم که نمیساختم هیچ
خیلی شیک جغرافیا رو ترک میکردم

ملتم اینقدر ضایع آخه:/
خیلی با جمله آخرت حال کردم! :))))
چاکریم:)))
خخخخ ، خوب فیلم هندی که معروفه ، اصلا اونجا به کارایی میکنن که هر ژانری هم فیلم بسازن ، علمی تخیلی توش هست :)))
:)))
فک کن فیلمه جدیه جدی بودااا:))

:دی
مگه شما هنوزم فیلم هندی میبینید؟؟؟؟
تلویزیون فیلمی جز فیبم هندی نمیزاره:))
البته یکی دیدیم بقیه شو اِخ کردیم:-D 
Saturday 14 Farvardin 95 , 11:32 استیک الکالاین
سلام ممنونم واقعا به خاطر سایت خوبتون من هر چند روز بار میام اینجا و سر میزنم خداروشکرم دست پر میرم


آدرس سایتتون باز نمیشه برام

:)))

ملتی که در طول تاریخ همه اش تحقیر شدند ، با فیلم و... میخواد عزت و قدرت خودشون رو نشون بده...
آره والا:))
یه Gif بود تو اینترنت دست به دست میشد که هندیه از موز جای چاقو استفاده می کرد برای آدم کشتن!
:))
عهه ندیدم از دستم در رفته:))
:))))))))))

 فیلماشون ک کلا وحشتناکههههه طرف مثلا ماشین و بلند میکنه پرت میکنه رو ی نفر دیگه :|

آخ یه کلیپ هست پدره قلبشو درمیاره تو خیابون از تو سینه ش پرت میکنه قلبه میره میخوره تو شیشه بیمارستان تالاپی تو سینه ی بازه پسرش سر عمل
بعد پسره زنده میشه:))))
داغوننا داااغون
Monday 9 Farvardin 95 , 12:07 مــــــــ. یــ.مــ
:)
خودتو اذیت نکن 
این هندیا فلفل زیاد میخورن 
آره فکر کنم مشکل از همینجاست:-D 
:))))))))
عالی بود، عالی :)
موتوشکرم:))
Monday 9 Farvardin 95 , 01:17 ههـــ ـــــ
سلام 

       زندگی مام فیلم هندی شده :|
سلام 
بله همه چی خوش خیالانه داره تو رویاهامون درست میشه:-\ 
یه سری گیفت از دو تا فیلم هندی تو تلگرام پخش شده بود، نمی دونم دیدی یا نه. یاد اونا افتادم :)
راستش منم ایکون لایکت رو دوس دارم :)
همه دیدن من ندیدم چرا؟!:))

:-) 
Sunday 8 Farvardin 95 , 18:55 مهدی صالح پور
ظهر اسم فیلمه بازگشت جبار بود، که یهو آفای جبار اومد دهن همه رو سرویس کرد
شب اسم فیلمه بازگشت نمی دونم چی چی بود، آقاهه اومد دهن همه رو سرویس کرد
کلا نام، محتوا و همه چی فیلمهاشون شبیه همه
فقط نمی دونم چرا صداوسیما اینقدر به سینمای هند ارادت داره...
:))))

منم موندم چرا اینبدر فیلم هندی میزارن از اول سال پدرمونو دراوردن:-\ 
یه زمانی فیلم ترکی بود
بعد شد کره ای
حالا هندی
فیلمای ته خزانه رو میرن میخرن میزارن ما ببینیم:-\ 
Sunday 8 Farvardin 95 , 15:08 fatemeh hajihoseini
ولی این هندیا اگه بزنن تو کار فیلم کمدی....
اصن می ترکونن (:
من که هر وقت فیلم هندی می بینم همش پهن می شم کف اتاق از خنده (:
استعداد عجیبی تو خنده دار کردن فیلماشون دارن (:
والا مام همش میخندیم فیلم کمدیه همشون:)))
مثل این که فقط پلیسای هندی زورشون زیاده!
بقیه شون نه! :-)))
پلیساشون همش کد زدن اصلا نمیمیرن لامصبا:)))
من اول بازی میترسیدم بچه ها گل بزنن یهو جبارسینگ بپره بیاد وسط زمین بچه ها رو شل و پل کنه (:
:))
رحم کردن هندیا اصن 
Sunday 8 Farvardin 95 , 11:24 ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --
خخخخخ
من عاشق فیلم هندیام
تازه الان ک خوب شدن
قبلن ی چرخ ک میزدن وسط رقص لباسشون عوض میشد خخخخ
:)))
اره یادمه:))
Sunday 8 Farvardin 95 , 02:06 نفس نقره ای
تلویزیون ایران هنوز هم فیلم هندی پخش میکنه؟ :||
اوه امسال که خودشو خفه کرده با فیلم هندی
هییییییی جبار؟!
یه لحظه موقع ناهار چشمم بهش خورد اما پنج دقیقه بعد تموم کرد :|
همون چند دقیقه شم ماورایی بود :/
:))
دیدین!
داغوون بود اصن:))
من از اوناشم که رمان می خونم خوشم بیاد مدت مدیدی همش تو دنیای داستان سیر می کنم!!!
بعد از این رو الان عاشق هندیهام:))))) بهشون توهین کردی؟! توهین؟!؟!؟!؟ نوچ نوچ نوچ :دی


+ من بازی رو در حضور میهمان دیدم! هیچ نچسبید.
عههه منم همینجوریم قوه تخیبمون خیلی قویه مگی:)))

+ ماهم مهمون داشتیم در رفتو آمد نگاه میکردم
ینی مضحک تر از فیلم هندی وجود نداره :|
شک نکن :-D 
:-)))
:))
یعنی آدم یاد تیم فوتبال عربستان می افتاد،با اون همه تمارض😒
دیدین خدایی
همش پخش زمین بودن:-\ 
میدونستن شونصدتا قول میخورن همش ولو بودن که زمان بره:-\ 
Saturday 7 Farvardin 95 , 20:09 محسن رحمانی
خخخخخخخ
چچچچچچ
یعنی وقتت واسه فیلم هندی وفوتبال ایرانی میزاری!؟حیف وقتت نیست!
فیلم فقط هالیوود و فوتبال فقط بارسلونا:-)
اینا که گذرا بود فوتبال موقع مهمونی اینم سر ناهار
ولی کلا فوتبال خارجی که نگاه میکنم بعضی بازیای خاص رو فوتبال ایرانی هم طرفدار دو آتیشه هستیم و تیم ملی هم که نمیشه دیگه :د
مگه داریم :|
مگه میشه :|
بهله هم دتریم هم شده:))
فیلماشون که واقعیه حتما فوتبالشون تخیلیه :)))))))
آررره شک نکن:))))
(((((((:
:)))
Saturday 7 Farvardin 95 , 16:37 خانم فـــــ
عههههه منم دیدم
جبارررررر
ولی موضوع فیلم عین حقیقت ایران بود
سیستم فاسد!
دستشون درد نکنه ، مگه اینکه تو تخیل ما بدبختا بتونیم یه عده مفت خور رو بکشیم!
فیلمای هندی 99 درصد تخیلی عاشقانه هپروتی هست.

آره اون قسمتی که پدره میگفت من مسافرتم میگفتن اومده ایران راهکارای رشوه گیریه جدید یاد بگیره:/

جامعه خراب شده به یکی مثل جبار نیاز داریم
ولی حرف آخرش که گفت حتما که نباید من باشم تا از ترسم اینکارا رو نکنین خوشم اومد یه حرف درست زد بخدا:دی

آره ولی زیادی دیگه غیر واقعیه :))
علت این فیلمای ماورایی و از شدت شجاعت در حال انفجارشونم همینه!
چون هندی ها آدمای نسبتا ترسویی هستن از لحاظ روانشناسی اگه چنین فیلمایی واسشون ساخته شه به مرور روشون تاثیر میذاره.
مثل چینی ها و ژاپنی ها که با وجود ریز ترین چشمایی که دارن، انیمیشن هاشون دارای بزرگ ترین چشمان! چون میگن اگه بچه ها تا چند نسل اینا رو ببینن به مرور چشاشون درشت میشه :)
آره
دقیقا مثل ژاپنیو چینیا دقیقا یاد همونا افتادم:))
:))
هنده دیگه . خواستن ما غریبی نکنیم هی مصدوم شدن ...
:)) فکر کنم داشتن بهمون رحم میکردن:/:دی
لایککککککک
:)
فیلم هندی نیگا میکنی؟؟؟؟
بخواب استراحت کن جانم



این آیکون لایکت انقد خوشگله آدم خوشش میاد لایک کنه 
سر ظهر موقع ناهار بود:))
وگرنه من خوابو به هر چیزی ترجیح میدم

عه اینو ندیدم:-D 
کور شدم:-\ 
منم خیلییی دوس دارم آیکون لایکشو:-D 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan