دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

تف تو روی بلاگفا

خاک برسرشون کنن:|

وبم با تمام خاطرات توش دود شد رفت هوا
از سال 92 به اونور هستش
و من از بعد 92 عین ادم تویه وبم مینوشتم:|
اصن میگه همچین وبی وجووود ندارههه
اصن میگههه همچین مطالبی رو شوما ثبت نکردی یا حذفش کردییی

تف تو روت بلاگفا
خاک برسر شغزی
کپک بوگندو
شیرازیه کچله چش لوچ
بوزینه های جلبک
مغز نوخودیا


Friday 18 Dey 94 , 23:01 آبجی خانوم
بچه پررو ی عذرخواهی هم نکرد :/
همینو بگوووووو هنوزم اعصابم داغون میشه یادش میوفتم:/
با وب ارشیو میتونی ارشیوتو برگردونی
:(
تا اومدم نام کاربریمو به نام خودم ثبت کنم هک شدم:(
من تغییر ادرس داده بودم
نمیتونم کاری بکنم
همش پریده
وبمو حذف کردن اصن
Sunday 7 Tir 94 , 18:47 آدم ارغوانی
راستی هم خودت هم وبت باحالین!
لینک گشتی :)
:)))
ممنانمممم بسیوووور

و شوماهم مریم جونی:)
Sunday 7 Tir 94 , 18:44 آدم ارغوانی
خدا از این آقای شیرازی و بلاگفای گور به گور شده نگذره!
وب من که از نظرشون وجود خارجی نداره! :|
منکه میزنه اصن همچین وبییی وجود نداره
از اخرم زد این وب حذف شده:|:|:|
Sunday 7 Tir 94 , 14:51 الف_لام _ناز :)
اعصاب هم که نمیذارن اصلا !
اوووفففف دیوانه میکنن ادمو:|
Sunday 7 Tir 94 , 13:24 ته خطی ...
واس منم میگه وجود نداره درررروغ میگه ادرسش هست میرم اونجا پابرجاست اما مدیریت نداره ...
خاااااک تو مخشون
ینییی خااااااااااااااک با مخلفاتش بوزینه ها:|

نع ماله من پریروز با دیروز صبح خوب بود میومد یهو همش نابود شد الانم که اصن میگه این وبی که میزنین حذف شده همچین چیزی اصن وجود نداشته:|
Sunday 7 Tir 94 , 00:45 lililiil Ali reza lililiil
برای دانلود تم هم به

2theme.blog.ir
برو
Saturday 6 Tir 94 , 15:38 فاطیما کیان
داغ دلم رو تازه نکن دختر :(
هعیی:(
Saturday 6 Tir 94 , 14:53 اقای روانی
:))) 
Saturday 6 Tir 94 , 14:24 مهندس بهشت
خخخخخخخخخخخخخخخ
یه ذره بیشتر فحش بده کامل بشه کمه خخخخخخخخخخخ
دلم که میخواد تا فردا فشش بدم مردیکه بشکه چیزو :|:|
Saturday 6 Tir 94 , 14:19 تنها همدم ماه
وا مصیبتا روح بلاگفا رو لرزوندی دختر خخخخخخ
برقا رو خاموش کن سینه بزنیم
من که دیگه تو وبم تو بلاگفا پست نمیذارم چون ارشیو 93 و 94 که بخش اصلیه وبمه میپره  :|

خو اعصاب نمیزارن برا ادم خو>.<
منم دیگه نمینویسم همینجا میمونم دیگه:|
Saturday 6 Tir 94 , 14:00 ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
ولی اینجا خیلی بهتره...
حرص نخووور حالا
اینجا خوبه ولی کمبودایی هم داره
حرص بلاگفای خرو که نمیخورم حرص وبه خوشجلمو میخورم که پرید>.<
Saturday 6 Tir 94 , 13:45 سارا سادات
از  اسفند نود و دو به قبل هستش نه به بعد
بعله بعله با تچکر از شوما تصحیح شد نوشته
Saturday 6 Tir 94 , 12:53 lililiil Ali reza lililiil
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan