دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

دمپایی ها کو؟؟(عکس طوری):دی

مامان از دیروز صبح داشت دنبال دمپایی میگشت تو خونه
4 5 جفت داشتیم ولی همه غیبشون زده بود
دیشب ساعت 10.5 11 اومد تو اتاقم
و با همچین صحنه ای مواجه شد




عکس= محلی عسد که من درس میخوانم^__^



+از کامنتای پر مهرتون واقعا ممنونم:)))
اصن دیشب میخاستم باز پاک کنم اونقد کامنتای پست پر مهر بود
که اشک حلقه زد تو چشام گفتم تا الان باشه:|:|




++این هم از مهمان ناخوانده مون
که شده صاب خونه و عضو جدید خانه:)



عکس پایین برده بودیمش خونه عمه غریبی میکرد
از اول تا اخر به این صورت خوابیده بود و محل هیچکی نمیداد:دی
 

تشکرررررررررررررررررررررر
Saturday 19 Dey 94 , 00:17 همدم تنها
😊
:دی
:))))
به قول شیرازیا:
ای کاراتِ هاااا

دو سه تا گربه همین شکلی گهگداری میان تو حیاطمون یه دور به افتخار جمع میزنن و میرن
خخخ:)))
ه همچین چیزیا تو خودوم دارومااا


اینکه موندگار شده از در یه قدم اونورتر نمیره>.<
Sunday 13 Dey 94 , 21:26 إپسیلون ^_^

گربه خره گاوه منه سوارش میشم رام میبره:/

برو بابا سوار گربم بشی ک با زمین یکی شده
والا هنوز اندازه کف دستمه بزار بزرگتر شه میدم سوارش شی:دی
Saturday 12 Dey 94 , 18:17 علی عاملی
وااااااااااااااااای چه نازه ::)))))))))))))))))))))))
منم میخام!!!!
بدیدش من :((
جدی! بدیدش من!!
من میخامش!!

یه سوالی٫ چجوری دمپایی‌ها جمع شده بود اونجا؟ هی پابرهنه میرفتی با دمپایی برمیگشتی؟
:)))
ماله شما البته چند نفر دیگم میخوانش که گفتم مال شما:|
دیگه خودتون به توافق برسین:دی


دقیقا همین کارو میکردم
Saturday 12 Dey 94 , 10:34 sarvin ✿(◠‿◠)✿
المی جان  امیدوارم که حالت خوب شده 
حتما خوب شده چون پست بالا رو پاک کردی آفرین دختر خوب :*
مرسییی عزیزمم:)
اره خیلی بهترم :*
این مرضه پاک کنم
گاها اووووت میکنه نه؟!

خوب میشی
سعی کن

شادزی
سندرومشو که خیلی وقته پیدا کردم:))

امیدوارم ک خوب شم:))

یو تو شادزیو:دی
Friday 11 Dey 94 , 10:00 محسن رحمانی
ان شاالله مشکلاتون حل بشه. فقط به خدا تکیه کنید.
خیلی ممنون:)
Friday 11 Dey 94 , 00:26 اَسی بولیده

با دمپایی درس میخونی؟؟ :))))

از این مهمونا خونه ما هم اومده بود :|

:))))
پا برهنه میرفتم بعد یادم میرفت دمپایی پام میکردم برمیگشتم شد این:دی

هوم ولی این یکی خیلی نازو گوگولیه:)
Friday 11 Dey 94 , 00:19 محمود بنائی
سگ را بیشتر دوست دارم، با وفاست!
همیشه شاد باشین.
سگو نمیشه تو اپارمان نگه داشت
بدرد باغو خونه باغ میخوره:)
ما حیوانات را دوس داریم البه بجز مارو مارمولک>.<
Thursday 10 Dey 94 , 16:13 دختری از دیار فرزانگان
واااااااای چه گربه ی ملوسی !!! ولی من بمیرم گربه تو خونه راه نمیدم!!!!:))))
:)))
خوب میکنی مو ریزیشون ک شروع میشه یا مریض ک میشن پدر ادمو درمیارن>.<
Thursday 10 Dey 94 , 15:21 sarvin ✿(◠‿◠)✿
:)))))))
سلاممم
علیک سلاام بانوی خوش کلام:))))
دمپایی ها رو می بری اتاقت
مامانت هم دنبال دمپایی می گرده
ای بد جنس (خنده)
خخخخ :))
Thursday 10 Dey 94 , 02:10 فاطیما کیان
بهت حسودیم شد
من گربه میخوام ^_^
بیا ماله تو فاطیمایی:)))
البته ما مانی چیزی نمیدیم :دی
چقدر ملوسه این عوضییی
میخوامش ♥♥♥
:))))
اونقد ک اینو دوس داشتم هیچ حیوونیو دوس نداشتم:دی
نیگاا باد به 4 قسمت تقسیمش کنم این الان چهار نفر میخواستم گفتم بیا ماله تو:))
هه گربه خوب است اما راستش خوشمان نمی اید
این یکی رو من دوس دارم زیادی گوگولیه
Wednesday 9 Dey 94 , 22:57 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
گوگولی مگولی
اکوری پکوری
گیمبیل چاقال :)
گربه:-))))
:))))
:)))))
:)))
Wednesday 9 Dey 94 , 20:21 ɴᴏᴏɴ ᴛᴇ
گربـــــــــــــــه :x ^.^
اسم بذار براش^^
همه بهش میگن فلفلی
ولی خنگول بیشتر بهش میاد یهو دیوانه میشه اصن مثه فشنگی دور خونه فقط میدوه:))
Wednesday 9 Dey 94 , 20:10 کبوتر خاتون
گربه  oO
من همینجا صحنه رو ترک میکنم :/
:)))
(ایکون الی که میخواد گربه رو بندازه بغل سادات)
Wednesday 9 Dey 94 , 19:23 مــــــــ. یــ.مــ
:-)
دمپاییا رو میخواستی چیکار؟!
مثلا داشتم درس میخوندم
هعی پا برهنه میرفتم باز دمپایی پام میکردم برمیگشتم شد این:دی
Wednesday 9 Dey 94 , 19:12 ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --
جوووون چه گربه ملوسیییییییی
عشقمههه:))

Wednesday 9 Dey 94 , 19:06 محسن رحمانی
پاخ (یعنی  پخش شدم از خنده).
:)))
یادم باشه ازین کلمه استفاده کنم
:))))

وای گربه ://
:))

عهه عهه گربه به این ملوسییی:دی
یعنی اون لحظه مواجهه رو عشق است :)))
دمپایی ها رو پارک کردی اونجا چکار ؟ O_o
+عجب گربه گیمبیلییییی :)))
+ اگر میخوای نگهش داری حتما دام پزشک ببرش چک آپ شه 
:))
یادم میرفت خو که دمپایی پام کنم پا برهنه میرفتم باز دمپایی پام میکردم برمیگشتم شد:دی
+:))))
+اوهوم یکم خل میزنه باید ببزمش:دی
Wednesday 9 Dey 94 , 18:30 چشم به راهم ...
:)
:دی
Wednesday 9 Dey 94 , 18:19 فریال میم
ایش گربه
انفولانزا رو همین جک و جونورا انتقال میدن!
شپش هم دارن عهههه
خیلی هم ملوسههه:))
:)))
از گربه بدم میاد جدیدا خیلی چش سفیده :| یه بار به خاطر اینکه منو ترسوند از نردبون پشت بوم افتادم :|
:)))))
اخ اخ کاش اون موقع میبودم:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan