دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

دوست!

امروز محی اومد پیشم حرفایی که فاطمه یکی از دوستای قبلنم که از صافی رد نشد بهم نشون داد:))

سردرد شدم از چرتو پرتایی که راجبم گفته بود و سعی داشت ذهنیت بهترین دوستمو نسبت بهم خراب کنه و خودشو خوب جلوه بده

باورم نمیشد کسی که یکسال دائم پیگیر کارام بود و بهم میگفت تنها و بهترین دوستشم اینجور کاریو بکنه

میدونین من همیشه سعی کردم حقیقتو بگم حتی اگر برام بد بشه ولی خیلی از اونایی که باهامن اینقد ک من صادقم صادقو راستگو نیستن

حالا میفهمم چطور چند نفر یهو اینقد باهام بد شدن و حتی حرفامو باورم نکردن


بهرحال سعی کنین حداقل راستشو نمیگین دروغم نگین

سعی هم بکنین دوستای خوبی باشین صادق باشین یکرو باشین 

Sunday 25 Farvardin 98 , 09:27 مجله اینترنتی چفچفک سایت تفریحی چفچفک
سپاس از پاسختون
:)
می خوای برم بزنم لهش کنم که دیگه از این خباثت ها به سرش نزنه؟ 
دستت درد نکنه:)))❤
Friday 23 Farvardin 98 , 12:40 یه بنده خدا
کلا داستان همه گیری هست!
-_-
Friday 23 Farvardin 98 , 08:33 نیمچه مهندس ...
با هیشکی اینقدر صمیمی نشو که بتونه چیزی پشت سرت بگه.بهترین کار
اونقدری باهاش صمیمی نشدم اون خیلی میچسبید:))
ولی واقعا بهترین کاره:(
Thursday 22 Farvardin 98 , 22:05 محسن رحمانی
سلام 
:)
علیک سلام اخوی:)
بعضی هام مریضن واقعا
:(
Thursday 22 Farvardin 98 , 21:40 حـ . آرمان (استاد بزرگ)
کلا دروغ کلید همه بدی هاست
مشکل اینجاس طرف خودشو بهترین و درست ترین آدم روی زمین هم نشون میده
Thursday 22 Farvardin 98 , 21:36 مجله اینترنتی چفچفک سایت تفریحی چفچفک
ممنون
خواهش میکنم:/:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan