دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

دوم

نمیدونم حقیقت دارم با زندگیم چیکار می‌کنم 

اجازه جلگ اومدن کسیو نمیدم که میخوام درس بخونم

بعد ازونور درس نمیخونم

بعد بعضی وقتا دلم میخواد از تنهایی بمیرم

الان با یکی دارم صحبت می‌کنم ولی اینم به دلم ننشسته

فقط قیافه داره، حس می‌کنم اگر بذارم رابطه شکل بگیره به اف میرم با اخلاقیاتش🤦

کاش بشینم درس بخونم حداقل :(((((

27-8 سالم شده هنوز نمیدونم دقیقااا به چی علاقه دارم

تف تو این مغزم

Tuesday 26 Dey 02 , 05:44 عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام

ازتون دعوت میکنم ذلنوشته ها و خاطراتی که تمایل دارید بیشتر دیده شود را در شبکه اجتماعی ویترین نیز منتشر نمایید

الان نام کاربری شما ازاد و قابل ثبت است

با سپاس

Monday 25 Dey 02 , 13:47 محسن رحمانی

سلام 

خوب هم درس بخونید هم ازدواج کنید .

 

سلام
نمیشه
همینجوری همه چیم رو هواست
یکی هم بیارم ور دلم که بدتر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan