دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

:دی

دومین جلسه ی کلاس:))


دیدم همه رو خفه کردم از بس هنرامو کردم تو چشو چالشون

فقط شما دوستان وبلاگی بی نصیب مونده بودین 

گفتم شمارم خفه کنم


Saturday 24 Tir 96 , 20:36 ویرا بانو
خیلی خوشگله:))
از این هنرا بذار شما ما قول میدیم خفه نشیم:))
تنکیو:))
قول دادیا:-/ من هیچ مسئولیتی رو قبول نمیکنما:-/ :))) (آیکون خودخیلی هنردارم پنداری)
Saturday 24 Tir 96 , 11:07 پنجره دو جداره
خیییلی خوشگله کههه!!
بابا هنرمنددددد
:))))
Saturday 24 Tir 96 , 09:18 مردی بنام شقایق ...
سلام

هنرتون مستدام و فزاینده :))
سلام

هنوز بعدیا تو راهه:))
به اینا میگن گلدوزی؟ شماره دوزی؟ برجسته دوزی؟
بعد اصن قاب وزنجیر و ملحقاتشو از کجا آوردی؟
اوم
بیشتر گلدوزیه این کار
وسایلشو فقط بعضی از خرازی ها دارن همه جا ندارن مثلا من اینجا از ده تا مغازه دو تارو پیدا میکنم ک ازینا داشته باشن باید بگردی بین خرازیا ببینی کجا داره
Friday 23 Tir 96 , 11:18 🍁 غزاله زند
خفه گشتیم :))
چه زیبااااا 8) 
:))))
میسی
Thursday 22 Tir 96 , 20:36 محسن رهیافت
بابا هنرمند! :)
:)
wow

خفه شدیم
کی جوابگویه :دی
:))))
Wednesday 21 Tir 96 , 20:59 حنا خانوم
چه قشنگ :)
:-)^_^
Wednesday 21 Tir 96 , 20:12 زیـ^ـــ^گما !!
بخ بخ^__^
منم میخواام
^___^
برات درست میکنم میفلستم^_^
Wednesday 21 Tir 96 , 11:48 نیمچه مهندس ...
به به،چه خوشگله:)
منم یه زمانی دوس داشتم از اینا یاد بگیرم امکاناتش نبود.
:)
الان وسایلشو بگیر درست کن اسونه
قشنگه D:
:***^_____^
Wednesday 21 Tir 96 , 07:06 محمود بنائی
خیلی هم عالی :) 
:دی
خوبه ما رو هم مستفیض کردی پس 
بعله دیع:)))
خوبه ما رو هم 
یکم اروم تر
مردم
(آیکون خفه کردن)
خخخخخخخخخ
آفرین...
Tuesday 20 Tir 96 , 20:47 ــ یاس ــ
من جات بودم از الان به بعد مناسبتی بود،واسه همه کادو ها دست ساز خودمو فقط میبردم! اصن حس خفنیه! خییلی!
هوم باید قیشنگ باشه ها^_^ :)))
مثلا اومدم دیدنت بیارم برات:))
خفه که مرحله اولشه.. چشممون در اومد حتی.
منم می‌خوام از اینا درست کنم خب :(



:)))

وسایلشو بگیر بقیه ش آسونه خیلی:-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan