دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

راه رفتن در خواب

در راستای اون راه رفتن های معروفم 

البته الان که خوب فکر میکنم برای بچه های بلاگفا معروفه:|||

خب داشتم میگفتم در همون راستا

پریشب از خواب برخواسته و رفتیم تمام شیرهای آب را باز کرده

بعد هم از خانه خارج شده ایم

که پدر جان آمدندو مارا از تو راهرو جمع کردن

بعد من فقط تو راهرو رو یادمه

که بیدار شدم دیدم گرگو میشه هوا

فک کردم عصره همه رفتن بیرون منم داشتم  میرفتم پیششون که هوشیار شدم:|


اون راه رفتن معروفم هم که

کلا من استرسی میشم راه میرماا

وگرنه مثه بچه خرسی تا صبح یه کله میخوابم

نزدیکیای امتحان کنکور بود فکر میکنم که بنده جوگیر شدم رفتم زودتر از همه خوابیدم

یه یک ساعت بعد که والدین عزیز رفتن بخوابن

تو رختخواب نشسته بودن داشتن با گوشیاشون ور میرفتن

که بنده با موهای پخ پخ وارد اتاق شدم پایین تخت واستادم ساکت

یه چند دقیقه میگذره والدینمان میبینن هیچی نمیگم 

بابا: چی شده المی؟!!! جاییت درد میکنه؟!!کاری داری دخترم؟!

+هَ پَشَ پش هیشه شه شه لوری مَشه هپَشَ

_چی میگی المی ؟!! حالت خوبه مامان؟!!

+هشه هش نشه نیشه پیشه هه خه شههه شههه

_:)))المی برو بخواب بچه مسخره بازی نکن:))))))

+سبی هشه مشه کوچَ هشه گوگو هشه

_=)))))

بعد هم دستمان را به کمرمان زدیم بانگاهی به افق و حالتی فیلسوفانه

+ هشه ویشه؟!ششه پشه موشه کشمی چیری چاچا

و با تکان داد دست صحنه را ترک کرده و برگشتیم در رختخواب

این یکیو هیچیشو یادم نمیومد خدایی

خخخخخ خدا نکشت چغک مردم از خنده😉
:))
:))))))

+ میگم
این همه خندیدم بهت میترسم سرم بیاد آخرش :||| :)))
:))

+من که به کسی نخندیدم حتما نتیجه عکس میده بخند تا اینجوری نشی:)))
Tuesday 29 Dey 94 , 14:37 دختری از دیار فرزانگان
بابا خیلی اوضاع بی ریخته!:)))))))
من وقتی میخوابم مث خرس!! کوچکترین تکونی نمیخورم کوچکترین حرفی هم نمیزنم تا فردا صب!!!!!!!
:)))
منم وقی استرس ندارم مثه خرسی میخوابم طبل بزنن جنگ بشه بازم خوابم:)))
منم بچگیام تو خواب راه میرفتم و حرف میزدم
همه پس یه دوره ای رو گذروندن:))
Tuesday 29 Dey 94 , 01:06 اَسی بولیده
سریعا برو دکتر :))))))))))))))))))))))))
تو فکرش هستم:))))
Monday 28 Dey 94 , 21:30 خانم جیم
من راه نمیرم اما وقتی میخوان بیدارم کنن چرت و پرت زیاد میگم.. میگم چرت و پرت ینی چرت و پرتااااا.. کاملاً بی ربط :))))))
حالا چیزایی که میگم بماند :)))
:)))
منم ازینکارا زیاد میکنم:))
البته الینا بیشتر :))
کلا شبیه خودته مو نمیزنین شک نکن
من بین خوابام حرف می زنم اما دیگه راه نمی رم....
یه بار مامانم می گفت پاشو...
من می گفتم حالا اون جدولو وقتی پا شدم حل می کنم:)))
:)))
اوه اوه ازین حرفام زیاد میزنم خواهرمم خیلی ازین حرفا میزنه:))
Monday 28 Dey 94 , 18:18 نیمچه مهندس ...
7-8 ساله که بودم خواهرم پاشد رفت درو باز کرد رفت تو حیاط در انباری رو هل میداد همش.رفتم پرسیدم میخوای کجا بری؟گفت دستشویی!:)) راهنماییش کردم و برگشتیم.بعد صبحش اصلا یادش نبود
ولی تا الان دیگه هیچ وقت این کارو نکرده
خواهر منم ازینکارا میکنه :)))
تو درمورد حذف دیسلایک پرسیده بودی؟؟!!!

http://z-gandomak.blog.ir/post/5

اینو بخون
نع میخواستم اون شکلشو تغییر بدم:(
ولی اینم استفاده کردم ازش خاب شده بود لایکو دیس لایکم:))
Monday 28 Dey 94 , 15:42 ماه بانو
خوبه سوای ندادی یا حرفی نزدی که بعدا بر علیت استفاده بشه :دی
اره بخدا وگرنه سوژه میشدم:دی
بسی خندیدم مرسی منم دوست دارم تو خواب راه برم:)))
:)))
فانتزیت خیلی خرابه ها:))
:))))
راستی المی اون آهنگ هست میگه من از این شهر میرم ....گذاشتی تو پست ثابتت خیلی خوبه ...خیلی همش همونو گوش میدم :/
:D
منم دوسش دارم خیلییی
Monday 28 Dey 94 , 12:35 زیـ^ـــ^گما !!

فیلم کره ای زیاد میبینی؟؟؟

هشه بشه پیشه؟؟؟؟؟؟

:)))))) المی به خودت استرس وارد نکن عزیزه من ارزششش ندارههه:/خونه رو آب نبرد؟؟؟؟:)))

عهه از مجا فهمیدی:))
فیلمای کلاسیک خارجیو فیلم کره ای زیاد میبینم:))
Monday 28 Dey 94 , 12:34 ɴᴏᴏɴ ᴛᴇ
منم ی دختر دایی دارم که تو خواب راه میرفت
ی بار تلفنُ‌ از جا کند برد گمُ گورش کرد:))
:))))
منم مشکل خوابگردی پیدا می کنم وقتی خیلی تحت فشارم. به خونواده بگو در خونه رو قفل کنن. البته وقتی موقع خوابگردی حرف می زنم چیزایی که می گم واضحه و تازه صبح هم یادمه که کجاها رفتم!
نه من یادم نمیمونه>.<

+مضراااااااااااااب چراا وبتو اونجوری کردی اخههههه>.<:|

:))))) 

باید ببندنت به تخت!!!!!! :) 

فک کنم بهترین راهه:)))
Monday 28 Dey 94 , 10:01 خانومی ...
وای چه جالب! من بعضی موقع ها ،خیلی کم پیش اومده ،حرف زدم توی خواب...
منم وقتی خیلی استرس دارمو تحت فشارم اینجوری میشم>__<
یا مادره مقدس
0___0
من فکر کردم منظورت از راه رفتن
یه چی تو مایهای پیاده روی های دیوانه وار خودمه
:)))
به مامان بگو قبل خواب حتما در خونه رو قفل کنن
کار دستمون ندی دختر
:)


خدایا ببین درسو کنکورو زندگی با جوونای ما چیکار کرده

شادزی عشخم
عهه توام پیاده روی میکنی تو خواب:))
دیگه مواقع استرسی شدن میان دوتا استخودوس بهم میدن بعد میزارن بخوابم:-D 


بیااا نیگاااا بعد میگن کنکورو برندارین:/ خو اینجوری میشه دیگه
Monday 28 Dey 94 , 09:27 عرفـــــ ـــان
خیلی هم خوب :دی
:-D 
Monday 28 Dey 94 , 09:22 محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخ بامزه بود جدی بود یا فقط برای خنده نوشتید؟
نه والا همچین اتفاقایی افتاده بود فقط من اون موقع رو  یادم نمیومد خنده ی والدینو همینجوری زدم محض خالی نبودن :-D 
:)))))
من تو خواب حرف میزنم ولی تاحالا راه نرفتم :)
نه من فقط یه بار حرف زدم اونم درحد نام بردن اسامی همکلاسی های دبستانم:-D 
Monday 28 Dey 94 , 07:33 پری بانو
خدا شفا بده :))

برادر منم همینه :|
ان شالله:-D 

عهههه کلا بعضی وقتا از خودم میترسم>_<
باز خدا شفات بده ان شاءالله :)
ایشالله:د
شاید کس دیگری در توست که وقتی تو میخوابی او از خواب بیدار میشود
نگووو فقط همینو کم دا رم>___<
این فک کنم از جزایر ناشناخته آفریقای جنوبیه خیلی لهجه ش داغونه فقط گومبا گومبا نمیکنه :-D 
Monday 28 Dey 94 , 01:39 پاک باخته
خخخخ
المی از دست رفتی
پستای تو نبود من نابود میشدم
والا
:)) منم احساس از دست رفتگی دارم:))
:-* :-* ای بابا نفرمایید(آیکون نیش تا آخر بازو اینا):-D :-D 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan