دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

شروع یک مرحله ی دیگه

روانشناسی شهر خودم قبول شدم

نمیدونم حس بدی ندارم ولی خوشحالم نیستم هدفم این نبود

ولی چه میشه کرد😞

در آینده دوباره کنکور میدم تا وقتی ک قبول شم

خسته شدم خیلی

وگرنه ادامه میدادم

چهار سال زندگی‌نکردن بهم فشار اورد:))


همه جا اعلام کردم چی شد چی کار شد

گفتم اینجام بگم 

و خب ثبت هم بشه:دی


+دلم میخاد یا گریه کنم

یا بگیرم یک هفته بخوابم-_-

Monday 3 Mehr 96 , 14:13 عاشق بارون ...
پس روانشناسی قبول شدی ولی دوست نداری! :) تبریک میگم به هر حال!‌ موفق باشی. :)
دوست من دوبار کنکور داد و پزشکی میخواست ولی آخر هم امسال علوم آزمایشگاهی قبول شد. سخته ولی چه میشه کرد باید کنار اومد.
مرسی عزیزم:)
اره باید کنار بیایم-__-

Tuesday 28 Shahrivar 96 , 14:02 مردی بنام شقایق ...
سلام
بح بح
مبارک باشه

مطمئنن موفق خواهید شد
بسیار رشته ی خوبیه
حس میکنم بزودی بهش علاقمند بشید شدید


خانوم منم روانشناسی میخونه(ینی خوند دیگه تموم شد)
خودمم رشته دومم روانشناسی بود غیر رسمی البت

رشته ی خوبیست

ان شاالله به پای هم پیر شوید^_^
سلام
خیلیی ممنون:-)

اع چه عالی:-)

:))) انشالله:)))
موفقققق باشی 
تو می تونی المیجااان😘😘😘😘😘
مرسیییی تاج بی بی جان جان جانی:-) 😘😘💗💗😍

مبارکه عزیزوم^_^

خداروچه دیدی شاید یه روزی بفهمی که این رشته رو خیلی دوست داری:)

امیدوارم پر از لحظات خوب و خوش باشه برات المی جانم^_^

مرسییییی عزیزدلممم😘😘💝💗
ان شالله توام تو درسات موفق باشی عزیزم😘
خیلی هم عالی :)
تبریک میگم بهت خانم دانشجو ;)
خیلیی متچکرم اسی جان:-) :*
دقیقا برعکس من هستی. من از هرچی ک به بیمارستان مربوط بشه بدم میاد و حالم بد میشه :)))
نه من عاشق بیمارستانو محیطشو بوی الکلشم:))
Saturday 25 Shahrivar 96 , 20:46 نیمچه مهندس ...
میدونی چیه؟
میخواستم بگم راجع به رخشان بنی اعتماد بخونی که معماری قبول شده و در نهایت مجبور شده به خاطر پول معماری رو ول کنه و بره منشی صحنه بشه و با پولی که جمع کرده بعدا معماری بخونه.در نهایت میبینه عاشق فیلمسازی شده و همون رو ادامه میده.خواستم بگم تا نری تو این رشته نمیتونی بفهمی واقعا دوسش داری یا نه.
که باز در نهایت پوران درخشنده و رخشان بنی اعتماد رو قاطی کردم:|
:))))) شبیه همن
جالبه:-)
شاید منم خوشم بیاد ولی من عاشق رشته های بیمارستانیم:(
روانشناسی خیلی رشته ی خوب و قشنگیه. دانشگاه خوبه کلا. خیلی خاطرات باحالی رو میتونی اونجا واسه خودت بسازی :)))
ایشالا ارشد و دکتری ^_^
رشته ش خوبه ولی خب من عاشق بیمارستانو بوی الکلو اینام:))
دلم میخاست یک رشته ای حداقل قبول شم ک مرتبط با بیمارستان باشه
البته خیلی از رشته هارم نزدم مثه پرستاری شهرای اطراف اتاق عمل هوشبری بهداشت حرفه ایو اینا ولی خب:)))

ایشالله مرسییی عزیزمم:)) :***
Saturday 25 Shahrivar 96 , 13:32 خرگوشک سیاه :|
موفق باشی امیدوارم :)

مرسی خرگوشک:):**
دیگ فک نکن بش...
بذا بگذره بره..
خودمو سپردم دست سرنوشت...
ببیتم قراره چی پیش بیاد
مبارکه انشاءالله آخرش برات خوب باشه و چرخش برات بچرخه ;)
آقا تخت بگیر بخواب یه ده دوازده روزی. والاااا
مرسی مضرابی:-)
اره دلم میخاد بخوابم ولی کارای ثبت نامو کی میخواد بگنه اخه:((
Saturday 25 Shahrivar 96 , 13:10 نیمچه مهندس ...
تبریک میگم.به چشم خوب بهش نگاه کن.
پیشنهاد میکنم زندگی پوران درخشنده رو بخونی. فکر کنم واسه حال الانت خوب باشه.
بگیر یه هفته بخواب،گریه نداره.اونقدر آدمها پزشکی خوندن و در نهایت فهمیدن به درد این کار نمیخورن.
:) مرسی عزیزم:)
اوهوم حتما:)

محیط بیمارستانو کلا دوست دارم دوس داشتم ی رشته مرتبط قبول شم:(
اشکال نداره موفرفری جان😊😀

مهم اینه که قبول شدی😊نمیتونم بگم دیگه سال بعدو کنکور بده یا نمیتونم بگم که برو یکی از همینا رو بخون😐
مهم خودتی و خودت جانا😃
سعی کن زندگی کن عزیزجانم😃😃
راسی کانالتم عضوم و بیشتر ناشناسات از طرف منه😂😂
من همونم که متولد مهرم😂😂😂😂😂😂
گفتم بگم دوباره یادت بیاد😂
تو کانال همه ی دوستاتم عضویدم👏👏👌👌👌👌👌✌✌✌✌
الزایمر ک ندارم:)))))😂😂😂معلومه ک یادمه تورو:))😘😘😘💗💗💗
سعی میکنم زندگی کنم همونجوری ک شادم:))😘😘😘😍
برو تا نزدمت رشته به این خوبی

بعدشم ثابت شده است هیچ جا شهر خود آدم نمیشه :))
شمدی:))))

اوهوم موافقم:))😘😘😘
Saturday 25 Shahrivar 96 , 09:10 محسن رحمانی
تبریک میگم خانم روانشناس.
رشته ی خوبیه.
تنبلی نکنید خواب چیه گریه چیه؟ خوشحال باشید شاد باشید تازه اول سختی ها هستید.
خیلی ممنون

تقریبا خوشحالم:دی
مبارکت باشه خانم روانشناس
گیر نده به پزشکی
یه زمانی من تهران آوردم نزاشتن برم
شهر خودم رفتم
دو ماه نه درست غذا میخوردم
نه حرف میزدم با کسی
ترم اول شد بدترین خاطره زندگیم
بعد چهار سال
هر بار زندگی مو میبینم خدا رو هزار بار شکر میکنم که نرفتم...
من انقدر ناراحت بودم که حتی بهم تبریک میگفتن دولتی قبول شدم قهر میکردم باهاشون...

مرسی پاکی جون:):***

اره حس میکنم الان صلاحم نیست ک برم پزشکی چون اتفاقای عجیبیم افتاده:)))

یه هفته بخواب :)
ننه😍
مبارکه عزززیزززم موفق باشییییی :)
مرسیییی عزیزدلممم😘😍😍😘😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan