دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

میریم و فقط خاطراتمونه که میمونه...

سلام:)

بعد از چند وقت به لطف کرونا بی حوصله و بیکار نشسته بودم وبلاگو زیرو رو میکردمو پستارو پیشنویس میکردم

تو یکی از پستا نوشته بودم روانشناسی شهر خودم قبول شدم و فعلا خستمو شاید بعدا کنکور بدم

خواستم بگم دوباره کنکور دادم

بهداشت عمومی شهرم قبول شدم

روانشناسیمو ول نکردم و دارم دوتارو باهم میخونم

روزگار سختی رو میگذرونم ولی سعی میکنم شاد باشم

دلتنگ هستم

و زندگیم تغییرات زیادی کرده

اگر عمری بود دوست دارم بیامو از فارغ‌التحصیلیم هم بنویسم

الان ترم شیشم و یک ترم دیگه بهداشتمو تموم میکنم

یه روز بنظرم محال بود رسیدن به آخرش

و الان فارغ‌التحصیل شدن رو محال میدونم

 

خلاصه که

امیدوارم شادی به زندگیامون برگرده

میخندیم ولی کاش روحمون هم شاد باشه:) 

چقدر دلم تنگ شده بود واسه بچه های قدیمی... چه خوب شد که برگشتی.

من نمی دونستم می شه دو تا رشته رو همزمان خوند....

 

امیدوارم همه مون شاد باشیم و با امید

عزیزممم❤️❤️
آره میشه اگر یکیشو پیام نور بخونی:)

ممنونم عزیزم همچنین

سلام

چه عجب از اینورا!

اتفاقا چند وقت پیش یادت افتاده بودم.

بیا مثل قدیما بنویس برامون دلمون شاد شه :)

عزیزدلممم چقدر دلم برات تنگ شده بود:) ❤️
Wednesday 18 Farvardin 00 , 08:42 محسن رحمانی

سلام 

خوش آمدید .

بعد از یه غیبت طولانی مدت قدم رنجه فرمودید تشریف آوردید بیان:دی

مبارکه .ان شاالله فارغ التحصیلی در هردوتارشته. موفق باشید.

سلام خیلی ممنون از شما✨🌱

سلااام دانشجوی عزیز

حالت چوره؟

 

توشحال میشم با هم اشنا شیم^^

من بارانا ام و ۱۷ سالمه**

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan