دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

ولوم کن

همه چی به ظاهر خوبه

دارم دوباره فارغ میشم

روانشناسیمو بالاخره دارم تموم میکنم

چیزی که چهارسال پیش برام غیرممکن بود

و وسط راه همش میگفتم الانه که کم بیاری

ولی تموم شد

مشکل اصلی اینه نمیدونم چه مرگمه

خوشحال نیستم

شاد نیستم

از خودم راضی نیستم

روز به روز دارم بدتر میشم

نمیخوام کسی کمکم کنه

نمیخوام کسی دستم رو بگیره

میخوام خودم بتونم و یاد بگیرم برگردم به چیزی که بودم و برنامه بریزم برای هدفام... 

چقدر بده که تا میخوام غر بزنم برمیگردم اینجا

راستی سلام:) 

 

Saturday 19 Azar 01 , 01:10 خانوم لبخند

آخ منم که همینطوریم 

تو تنها نیستی😉

نموخوام ول کونم😈

😂😂
شما فقط ولوم نکون😍😂
من دوباره رمزتو گم کردمممم💔
Friday 3 Tir 01 , 00:30 یه بنده خدا

دلام دلام
(از سنم با این رفتار خجالت میکشم واقعا)

دلام به روی ماهتون:)))) 
Tuesday 31 Khordad 01 , 22:25 محسن رحمانی

سلام خوبید؟

خوش آمدید .

موفقیات .

تبریک میگم فارغ التحصیلیتون رو.

سلام خیلی ممنونم مرسیی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan