دغدغه های خانم مشوش

منبع انرژی مثبت جهان باش! دنیا نیارزد به آنکه پریشان کنی دلی را...

یک گوشه میشینمو به کسیم کاری ندارم


اگر آروم شدن به معنی بزرگ شدنه 

پس دارم بزرگ میشم

هنوز گاهی شیطنتی میکنم ولی دوباره برمیگردم یک گوشه میشینمو مشغول کار‌خودم میشم

اینجا نوشتن برام لذت داشت عاشقش بودم

عاشق اینکه من بنویسمو شما بخندین 

ولی الان یک دخترک آرومی شدم که تقریبا هیچ اتفاق خنده دار قابل تعریفی براش نمیوفته

از اینکه مطلبی برای نوشتن ندارم عصبی میشم

عادتم شده

معتادش شدم

میام صفحه رو باز میکنم میخوام شروع کنم ب نوشتن ولی میبینم هیچی ندارم برای تعریف

یک مشت اتفاق تکراریه روزمره که جذابیتی نداره 

سعی میکنم ننویسم تا وقتی دوباره با انرژی‌ برگردم و از‌ اتفاقای جذاب زندگیم بگم براتون 

زندگیم زیادی یکنواخت شده 

یک هیجان مثبت میخوام یک هیجان خوب


+نه تا عکس بیشتر این برنامه قبول نمیکرد وگرنه‌یک عالمه عکس‌ میخواستم بفرستم براتون


پ.ن: یک روز دلم‌ میخواد همه تونو ببینم:-)

من با هر چیزی یک تصویر میسازم تو ذهنم با بوی عطر با یک نوشته حتی با یک عکس از میز کارتون

ولی مطمعنن بعد دیدنتون و حقیقی شدنتون نوشتنو میذارم کنار یا هم کوچ میکنمو ناشناس یک جای دیگه ادامه میدم

ای دوست نیو پستی داریم😃😁
نزد ما بیا😁
در وب ما به روی تو اوپِن است
ولکام جانا ولکام😂
تو هرزنامه بودیا:)))
سلام ممنون میشم از وبلاگ منم دیدین کنین.
وب خوبی دارین :)
با افتخار دنبال شدید. خوشحال میشم شما هم منو دنبال کنید.
دارم فک میکنم آیا چه تصور داغانی از من میتونی داشته باشی با نوشته هام! 😂😂😂
اگه قرار باشه کوچ کنی بری میخوام نبینی منو هیچ وقت😒



المییییی دلم برات خعلی تنگ شده بود😍😭
تو بنظرم خوشگلیاااا:))
نوشته هات ک خوبن چشونه مگه؟!:)))
نه کوچ کنم به بعضیا شاید ی نشونی بدم:)):***

ارهههه منممممممم  کجاااا بودییی؟! خیلیی دلتنگت بودمممم😍😍😍💗💝💗💝😍💝😍😍
به نوشتن ادامه بده نذار  خشک بشه اینجا، حتی روزمرگی هاتو آدم وقتی نمینویسه انگار یه چیزی گم کرده
+ چه گردنبند های خوشگلی
ادامه میدم ی کانال زدم همش حرف میزنم ینی همشا:)))

+میسی میسی:-)
من همیشه فکر می کردم یه دختر ژولیده شر و تخس هستی که از در و دیوار بالا می ره! 
اما توی عکست یه دختر خیلی خوشگل و آروم دیدم و فحش دادم به خودم که پسر ندارم خفتت کنم به عنوان عروس. شکلک مادر شوهر بی شوهر در حال حاضر :))

:)) فک کنم بقیه هم همین فکرو میکردنو میکنن:)))

ای بابااا نیگا شانسم نداریم-__- نصف بیشتر مادرشوورام ک پسر ندارن اون نصف کمترم ک پسراشون زیر پنج سالن:-/ :)))
سلام وبلاگت خیلی خوبه 
موفق باشی و امیدوارم اتفاقای هیجان انگیز برات بیفته 
منو چه طور تصور میکنی🤣
مگه میشه واقعا ندیده و نشناخته؟ 🤤
:))))) بزار یکی دو بار بخونمت بعد میگم:))
Friday 3 Shahrivar 96 , 15:51 زیـ^ـــ^گما !!

آروم شدن گاهی اوقات پیش میاد.فکرنکنم دایمی باشه..

منو دیدی المی؟(عکس)

اگه ندیدی چطور تصور میکنی؟:)

نمیدونم داره طولانی میشه اخه😞
دیدمت زینبی خیلیییییممممم خوشگلیییییی😍😍😍تقریبا مثه تصوراتم بودی😘
منم دلم میخواد از این زیورآلات ها درست کنم :(
منم دلم میخواد همه رو ببینم :|
منم دلم میخواد زود به زود آپ کنم و پستهای خنده دار بنویسم ولی ...
خیلی تفاهم داریما:دی
لایک 
:-/
1-سلام
2-لینک کانالتون اگه ممکنه
3- توی تصورات ذهنیتون ما هم جایی داریم؟
یک_ سلام
دو_ گذاشته بودمش!!! الانم هست تو درو دیوار وبم
سه_ زیاد تصورم رو مردا کار نمیکنه:)) 
Wednesday 1 Shahrivar 96 , 14:16 عاشق بارون ...
[ حنا! ابرا عشق منن ها. کلاً همه ابرای دنیا مال منن گفته باشم! :دی حالا تو هم میتونی یکم دوسش داشته باشی. :)))  ]
 
خب اینجا رو بذار یه جای دیگه شروع کن با یه وب جدید مثلاً! چون منم اینجا رو فقط با خاطره‌های شاد و خنده‌دارت میشناسم. میشه مثلاً یه جای دیگه یه جور دیگه شروع کنی.
من برعکس تو اصلاً نمیتونم هیچ تصویری بسازم از ظاهر وبلاگ نویس ها! :))
کارات هم خیلی قشنگن! :) موفق باشی. :)
:))))

اره همین کارو کردم اینجارو واقعا نمیتونم تغییر بدم:دی
مرسییی:-*
:|
:-/
چقدر خوبه که میتونی با هرچیزی یک تصویر بسازی مثلا با بوی یک عطر. میتونی این تصاویرو با کلمات برامون توصیف بنُمایی؟
یک حالتیم هستم ک وقتی با یکی ملاقات میکنم و بوی عطرشو متوجه میشم
بعدا که باهاش چت میکنم یا مطلبی ازش میخونم اون بو میاد توی دماغم:)))

استعداد توصیفم داغونه:))
همین بو رو میگین توصیف کنم ینی؟!:دی
Wednesday 1 Shahrivar 96 , 11:23 خـــانمِ کـــوهنـــورد
منو چجوری میبینی؟
تورو تو ذهنم خیلی آرومی قد بلند و تقریبا لاغر

المی من چجوریم تو تصورت🤔
بگو تا بعد عکسمو نشونت بدم😁
تو تو ذهنم یک دختر با قیافه رو به خوشگلی چشمو ابرو مشکی و خیلییی ساده ازینا ک ارایش نمیکنن و همیشه هم تو ذهنم نیشت بازه:)))مثه اینایی که به دوربین میخندن موقع عکس:دی

حالا رد کن بیاد:))
راستش یه وقت‌هایی نوشتنِ همین اتفاقاتِ خعیلی روال که تبدیل به روزمرگی شدن باعث می‌شه آدم یه عالمه اتفاقات جدید و نو پیدا کنه که پیش از اون به چشمش نیومده بودن.
و گاهی خوندنِ چیزایی که برای تو روزمرگیه، برای ما یه اتفاقِ خیلی باحال محسوب می‌شه چون تاحالا تجربه‌اش نکردیم. 

بنویس :)

اون گردنبند آبیه یه ابره که داره ازش بارون می‌چکه؟ اگه اینه من عاشقشم و اگه این نیست هم دوست دارم فکر کنم همینه و عاشقش باشم :دی
اخه تو وبم از خرابکاریام بیشتر مینوشتم:)) الان انگار عادت کردم دستم به روزمره نوشتن نمیره:)) 
باید یکم پیشنویس بنویسم بخونم ببینم چجوری درمیاد:))

اره ابره
از بس گل کار کرده بودم خسته شدم تنوع زدم وسطش:))
سلام من تو کانالت عضو شدم و از این گردنبند های رو مانتویی خیلی خوشم اومد کاش بیشتر آموزش بدی 😉
درضمن دنبالی
یادت نره منو دنبال کنی
اصن نگاه چه دختر خوبیم کامنت میذارم😁
اع اسمت چیه؟!:))
اموزش گذاشتم دو روز در‌هفته هنوز‌ ادامه داره:-)

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan